AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Uff nå er jeg lei. Kjæresten spiller litt mye synes jeg. Han sitter hver morgen før han skal på jobb slm er en halv time. I helger sitter han også å gamer 1 til 2 timer når han står opp. 3 til 4 kvelder i uken sitter han 2 til 4 timer. Annen tid blir brukt på matlaging opprydding. Også ser vi på tv noen ganger eller går en liten tur. Men han er på en måte veldig lite til stedet på grunn av adhden, blir veldig fort distrahert og når han skal kose med meg så begynner han å pille på neglene mine eller skrape på et sår. Han er som en levende makk. Han selv sier at han må få spille av og til innimellom. Han sier han er masse med meg og skjønner ikke hvorfor han ikke kan få slappe av med litt spill. Vi er jo en del sammen men det har noe med at han har ofte fokus på andre ting enn meg. Men hva vet jeg kanskje er det vanlig når man har vært ilag i 2 år. Og hver gang jeg sier noe ikke er greit så blir han sur. Han sitter også en del på telefonen. Han sitter på den når vi ikke gjør noe spesielt sammen,når han sitter på do(han sitter lenge på do pga dette) , hver gang han venter på noe, hver gang han venter på at jeg skal komme å legge meg så ha kan gi meg et kjapt godnattkyss så han kan sove. Anonymkode: 7ed62...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå