AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Hei! Er gravid i uke 38 og har et ønske om å unne meg litt selvpleie nå før fødsel og barsel som blant annet å ta vippeextensions. Har hatt vipper før jeg ble gravid uten problemer eller tegn til reaksjoner. Har forstått man kan reagere annerledes på limet pga hormoner og diverse, men tenkte høre om noen har erfaringer rundt det? Vet om 2 venninner som har tatt jevnlig både før og under svangerskapet. Takk på forhånd!😊 Anonymkode: 48aa3...1a4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Jeg tok jevnlig før jeg ble gravid, og reagerte plutselig kraftig når jeg ble gravid. Har ikke turt å prøve etterpå! Anonymkode: 816b1...7d1
amygdalas Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Jeg tok vipper rett før termin, og var veldig glad for det i ukene etter fødsel. Problemet ble at jeg ikke hadde mulighet til å fylle på med en sånn liten baby, så jeg endte opp med å dra de av selv.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Jeg fylte på under hele svangerskapet. Men i permisjonen ble jeg allergisk mot limet. Anonymkode: 15b5b...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå