Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når det gjelder sminke er jeg rimelig grønn. Jeg har fått skryt for å være flink når jeg først sminker meg(altså å legge sminken), men jeg føler det unødvendig. Jeg har mørke øyevipper, og bruker en gang i mellom mørkebrun mascara, fordi det gir meg en naturlig look, samtidig som det åpner øynene. Men det er flere år siden jeg sist kjøpte mascara var for ca. 3 år siden. Har alltid brukt den samme fra Maybelline, fordi den har vært god å bruke og ikke klumpet seg(!). Men jeg har prøvd å lete etter akkurat min farge, men finner den ingen steder, og har tydeligvis gått ut av produksjon eller noe slikt. Dermed trenger jeg tips til hva dere synes er bra mascaraer. Jeg ønsker ikke vannfaste mascaraer, og jeg bruker bare mørkebrunt. Takker på forhånd for tips.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synest at Body Shop har ein fin brunfare på sine mascaraar. Det er kanskje eit par år sidan eg kjøpte mascara der sist, så eg kan jo ikjke lova noko, men eg likar i alle fall den eg har sjølv. Ikkje har eg opplevd at han klumpar seg heller.

Skrevet

Ok, tusen takk for tips, skal sjekke det ut. :)

Skrevet

Har du sjekket ut Kanebo 38 grader? Finnes i svart og brunt, og gir naturlig, fint resultat. Fjernes med vann varmere enn 38 grader.

Skrevet

Tusen takk for tips, alle forslag mottas med glede. :) Jeg har ingen peiling på hvilke merker som er bra, så det er derfor jeg spør dere, ekspertene. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...