AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Del Skrevet 13. februar 2021 Noen som vet om det er lett å få relevant utdannelse, og eventuelt hva som er vanlig lønnsnivå for nyutdanna? Anonymkode: 53ff1...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Del Skrevet 13. februar 2021 Tviler. Altfor mange tar denne utdannelsen. Anonymkode: 78239...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Del Skrevet 13. februar 2021 Overhodet ikke. I følge alle trådene som har vært på kg i alle fall. Virker umulig, må ha master og hjelper ikke alltid det heller.. Anonymkode: dc5e0...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Del Skrevet 13. februar 2021 Dette er vel en utdannelse som veldig mange har nå? Mannen min har ikke klart å få seg relevant jobb dessverre. Anonymkode: 45efe...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Del Skrevet 13. februar 2021 Det er mange ledige butikkjobber. 🙂 Anonymkode: 05c01...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #6 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg opplever at det er en utdannelse som kan brukes til mye, og jeg har i alle fall ikke hatt problemer med å få jobb. Men kan godt tenke meg at på større plasser er det vanskeligere å få jobb siden det er mange om beinet. Jeg har fått meg jobb i en stor statlig bedrift, der arbeidsstedet er langt unna Oslogryta og byer generelt. Fikk jobb på første napp. Anonymkode: 67ce1...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #7 Del Skrevet 13. februar 2021 Med bachelorgrad og lite dybdekunnskap ender du fort opp med rutineoppgaver og ting som spares bort ved første digitale mulighet. Ville hellere satset på mastergrad (sivøk), da får du mye bedre muligheter. Anonymkode: d79c6...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #8 Del Skrevet 13. februar 2021 Bachelor i økonomi og adm. har blitt det nye "kontormedarbeider", som tidligere ble ansatt av folk med fagskoleutdanning innenfor kontorfag, fordi så mange har denne bacheloren utdannelsen. Mens folk med denne fagskoleutdanningen ikke når inn i arbeidslivet i det hele tatt innenfor fagfeltet. Skal du gå denne retningen så må du ta en master. Master innenfor revisjon f.eks, da er du sikret god jobb og solid lønn ut livet. Anonymkode: ce73e...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg har valgt å ta ytterligere utdanning. En lang, tung utdanning i helt annen retning. Jeg følte jeg ikke kom dit jeg ville med kun bachelor i økad. Men, den er absolutt fin å bygge videre på, og du lærer ting du kan bruke i ALLE jobber senere. Så jeg angrer ikke, men hadde trodd den var mer verd alene. Det blir litt som allmennfaglig VGs, det er en bra utdanning, men holder stort sett ikke alene. Lykke til 🙂 Anonymkode: 01929...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 13. februar 2021 #10 Del Skrevet 13. februar 2021 Om man ikke vil studere mer enn en bachelor bør man heller satse på en profesjonsutdanning, f.eks. innen helse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mange ledige butikkjobber. 🙂 Anonymkode: 05c01...6b7 Nei. Butikkene er koronastengt i stor grad. Anonymkode: a95b5...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Del Skrevet 13. februar 2021 Utfordrende, ja. Kommer også an på hvor du søker jobb. Hva slags jobber ser du for deg, så hadde det vært lettere å kommentere? Tror du må regne med å starte som f.eks butikksjef el.l Anonymkode: 5987e...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #13 Del Skrevet 13. februar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Butikkene er koronastengt i stor grad. Anonymkode: a95b5...f7a ikke dagligvare Anonymkode: 5987e...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #14 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ikke dagligvare Anonymkode: 5987e...f74 Det er ikke lett å få seg jobb i butikk nå. Anonymkode: 45efe...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #15 Del Skrevet 13. februar 2021 KJenner nå en del som "bare" har bachelor og har fått jobb, til dels også i byer. Men klart, det er nok ikke en utdannelse du bare kan surfe igjennom uten å gjøre noe annet. Folka jeg kjenner har jobbet litt frivillig, hatt litt eget foretak på si osv. Høres ut som en klisje, men er du god på det og klarer å formidle at du er det så får du jobb. Anonymkode: 6f670...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #16 Del Skrevet 13. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke lett å få seg jobb i butikk nå. Anonymkode: 45efe...e37 Er mange om benet ja, men med en økonomi utdannelse som bakgrunn, vil jeg tro man stiller sterkt ift uutdannede som ofte dominerer dagligvarebransjen. Anonymkode: 5987e...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #17 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er mange om benet ja, men med en økonomi utdannelse som bakgrunn, vil jeg tro man stiller sterkt ift uutdannede som ofte dominerer dagligvarebransjen. Anonymkode: 5987e...f74 Ikke med bachelor, når "alle" har en master. Anonymkode: ef3e4...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #18 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er mange om benet ja, men med en økonomi utdannelse som bakgrunn, vil jeg tro man stiller sterkt ift uutdannede som ofte dominerer dagligvarebransjen. Anonymkode: 5987e...f74 Jeg kjenner mange med høyere utdanning som har søkt butikkjobber, de kommer ikke til intervju en gang. Anonymkode: 45efe...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå