smil Skrevet 18. august 2005 #1 Del Skrevet 18. august 2005 La dette under kultur og film, men fikk ingen svar, så jeg prøver lykken her Beklager hvis noen har lest innlegget før. Noen som har, eller vet hvor jeg kan finne teksten på denne sangen. Kan ikke så mye av den, men det er noe sånt som: Langt inni en Hundremeterskog der Kristoffer Robin er..... ...... og ugla og nasse nøff og sprett så gjemmer vi Brumm til slutt. Vår Ole Brumm, vår Ole Brumm rund og liten teddybjørn fylt med spon.... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #2 Del Skrevet 18. august 2005 Husker bare refrenget: Vår Ole Brumm vår Ole Brumm Rund og liten teddybjørn fyllt med strie Vår Ole Brumm vår Ole Brumm Han er alles aller beste venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 18. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2005 Takk! Noen som kan resten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. august 2005 #4 Del Skrevet 19. august 2005 Kan den på engelsk, men det er kanskje ikke like aktuelt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 21. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2005 Nei, har den på engelsk selv også. Var den norske versjonen jeg var ute etter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. august 2005 #6 Del Skrevet 22. august 2005 Her er starten slik jeg husker den: Inni vår Hundremeterskog der Kristoffer Robin er finner vi barndomsvennene som Kristoffer hadde så kjær Husker ikke rekkefølgen på dyrene, skal sjekke hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 23. august 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 23. august 2005 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. august 2005 #8 Del Skrevet 23. august 2005 Eselet Tussi er hans venn og Kengu og Tigergutt Nasse, Ugla, Nøff og Sprett så gjemmer vi Brumm til slutt Vår Ole Brumm... osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 23. august 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 23. august 2005 Nasse er vel samme "person" som Nøff . Kanskje det er "Ugla og Nasse Nøff og Sprett"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. august 2005 #10 Del Skrevet 24. august 2005 Nasse er vel samme "person" som Nøff . Kanskje det er "Ugla og Nasse Nøff og Sprett"? ← Stemmer nok det ja, glemte å lese skikkelig... Fant ikke videoen så måtte ta det på gefylen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå