Gå til innhold

Hvordan er det å ha sex med en veldig overvektig (fedme) mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Er det noe jeg bør huske på? Er noen stillinger veldig vanskelige?

Anonymkode: fbe47...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet hos menn med veldig stor mage, og generell overvekt, er at penis "forsvinner" en del i fettet. Det trekker rett og slett vekk cm på lengden. Den beste stillingen er cowgirl. 

Anonymkode: 5f11d...530

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Problemet hos menn med veldig stor mage, og generell overvekt, er at penis "forsvinner" en del i fettet. Det trekker rett og slett vekk cm på lengden. Den beste stillingen er cowgirl. 

Anonymkode: 5f11d...530

Nei, da blir man sittende og «skvalpe», med mannepupper og magefett overalt. Ikke så veldig sexy. 

Ereksjonsproblemer og manglende utholdenhet - men det merker du vel fort. 

Anonymkode: 252f1...c37

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring.

Chantielle mod.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er overvektig, og får stadig dårligere utholdenhet, mister ereksjonen, "orker ikke". Jeg må ri ham og gjøre all jobben, også oralt (han gidder ikke på meg....) Han kan ta meg i doggy, men i det siste mister han ereksjonen når han skal "bakste" seg opp i knestående. Ikke mye å juble for, med andre ord....

Anonymkode: e7509...4cf

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mannen min er overvektig, og får stadig dårligere utholdenhet, mister ereksjonen, "orker ikke". Jeg må ri ham og gjøre all jobben, også oralt (han gidder ikke på meg....) Han kan ta meg i doggy, men i det siste mister han ereksjonen når han skal "bakste" seg opp i knestående. Ikke mye å juble for, med andre ord....

Høres ut som et stykke fra nytelse. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trist. Vil han ikke ta tak selv og prøve å slanke seg?

Anonymkode: e69ee...ca7

Skrevet

Eksen ble veldig overvektig etterhvert, så jeg måtte alltid være øverst og gjøre all innsatsen i senga fordi han ikke hadde noe utholdenhet. Dritkjedelig. Han hadde ganske liten penis fra før, og det hjalp ikke at den druknet mer og mer i fett. 

Anonymkode: ec510...a6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist. Vil han ikke ta tak selv og prøve å slanke seg?

Anonymkode: e69ee...ca7

Han gjør noen halvhjertede forsøk innimellom, men lykkes ikke. 

mannfolket skrev (1 time siden):

Høres ut som et stykke fra nytelse. 

Ja, det er lenge mellom hver gang jeg opplever det.

Skrevet

Min samboer har blitt overvektig og penis har mildt sagt krympet. Han sliter med ereksjon og det å holde ut. Jeg har sagt at han må slanke seg, (ikke pga sex’en....) fordi jeg er redd for at han skal få hjertetrøbbel. 

Anonymkode: e4e93...5b2

Skrevet

Min mann er overvektig, og jeg/vi merker ingen problemer. Han blir alltid fort klar og har ingen problemer med å holde seg stiv, og å komme. Vi bruker de fleste stillinger. Kanskje lengden på penis er litt kortere pga magefett, men han har lang nok penis, og den er over gjennomsnittet tykk. 
Veldig god sex. 

Anonymkode: bd7b4...ab6

• Liker 1
Skrevet

Min mann er tjukk, og sexen er ikke veldig bra. Han har alltid vært tjukk, og i begynnelsen var den bedre. 

Jeg likte godt å ligge på rygg med beina opp på skuldrene hans, mens han jukker på fjes mot fjes. Jeg er myk. 

Ellers er cowgirl grei. Fettet skvulper ikke hit og dit, hva er det for en ting å si... 

Anonymkode: 8a26a...7b5

Skrevet

Prøvde det selv for litt siden. Det var klønete og ubehagelig.. lite fleksibelt og bare, nei. Mye jobb og svette. Uattraktivt 

Anonymkode: c8d98...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...