Gå til innhold

Buttplug hele dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har en Daddy som vil jeg skal gå med buttplug hele dagen før jeg treffer han neste helg. Er det farlig å gå med den inne hele dagen? Er redd gliden kan tørke inn og at den setter seg fast eller noe. Er det noen som har erfaring?

Han elsker putte ting opp i rompa mi, men det har bare vært mens vi leker. Ikke over lengre tid. 

Sist var det en stor gulrot med den grønne dusken på. Måtte gå rundt med dusken ut av rompa. Hihi

Skrevet

Kjøp glidemiddel til anal bruk, så bør det gå bra. 

Eller bare vasilin 

• Liker 1
Skrevet

Vil tro det er dumt hvis du må på toalettet og det bare er et gap der nede etter å ha utvidet lukkemuskelen hele dagen

Anonymkode: 22b59...bf0

• Liker 6
Skrevet

Aldri hatt noe problem med det, nei. Eneste er at jeg må gjøre nr to før jeg setter inn pluggen😉

Anonymkode: b0833...399

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem. Jeg gikk med det på naturiststranden en hel dag.

Anonymkode: f905e...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det godt å gå med den inne? Blir dere kåte? Gikk med vaginakuler en dag, fikk skikkelig vondt.

Anonymkode: 5fa25...258

AnonymBruker
Skrevet

TROLL. 

Anonymkode: 2b18c...f22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er da bare å putte den inn rett før du treffer han - og så kan du si at den har vært der hele dagen..... 

Anonymkode: d758c...9c3

• Liker 9
Skrevet (endret)

Man skal være litt forisktig med å gjøre narr av TS. Tråden kan være trolling, men trenger ikke å være det. Temaet er slett ikke uvanlig i noen miljøer.

I BDSM-forhold er det klassisk å beordre henne til noe slikt, for at hun skal gå rundt og vite hva Han vil gjøre med henne når de treffes f.eks. på kvelden. I swingers- eller hotwife-sammenheng er det ikke uvanlig å se slikt, f.eks. på stranden i Cap d'Agde i Sør-Frankrike. Da "holder det ikke" at hun er naken og går med disse klassiske kjedene, men hun sørger i tillegg for å signalisere tilgjengelighet på andre måter. En buttplug signaliserer anal tilgjengelighet, eller den signaliserer en slags ekshibisjonistisk ydmykelse ref. BDSM.

Det å gå med den "hele dagen" er mer et uttrykk enn noe som bestandig tas bokstavelig, men hva som er realiteten kommer an på  hva som skal oppnås. Han kan f.eks. ta den ut for en periode og sette den inn igjen, på en måte som forsterker synligheten (for andre) av den.

Det jeg skriver om nå er selvsagt ikke "breddeidrett", men overhodet ikke uvanlig i miljøer jeg i perioder har vært svært godt kjent i.

Endret av Hunmedham
  • Liker 9
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Chantielle mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det godt å gå med den inne? Blir dere kåte? Gikk med vaginakuler en dag, fikk skikkelig vondt.

Anonymkode: 5fa25...258

Det er sykt pirrende

• 1 måned senere...
Skrevet
3lis3 skrev (På 13.2.2021 den 8.51):

Hei. 

Jeg har en Daddy som vil jeg skal gå med buttplug hele dagen før jeg treffer han neste helg. Er det farlig å gå med den inne hele dagen? Er redd gliden kan tørke inn og at den setter seg fast eller noe. Er det noen som har erfaring?

Han elsker putte ting opp i rompa mi, men det har bare vært mens vi leker. Ikke over lengre tid. 

Sist var det en stor gulrot med den grønne dusken på. Måtte gå rundt med dusken ut av rompa. Hihi

Det skal gå fint. Men bruk kokosolje fremfor glidemiddel. Det vil være bedre over tid, men uansett er bare generelt sett bedre. 

Skrevet
DaddyDom skrev (16 minutter siden):

Det skal gå fint. Men bruk kokosolje fremfor glidemiddel. Det vil være bedre over tid, men uansett er bare generelt sett bedre. 

Hihi. Det gikk bra. Han tok meg skikkelig godt i rompa. 

Skrevet
3lis3 skrev (Akkurat nå):

Svarte deg på din PM ;)

AnonymBruker
Skrevet
3lis3 skrev (2 timer siden):

Kan du fortelle litt mer? Hvordan var det etterpå? Hva med avføring? Hvordan følte du det var den dagen, gikk du på jobb, var du kåt hele dagen, ubehagelig? 

Anonymkode: 0a43b...080

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært få innen BDSM som er så ekstreme at de beordrer slike ting. Glad min Dom ikke er så ekstrem. BDSM skal jo være trygt og ikke helseskadelig. Men om noen har et ønske om å bruke bleier etter hvert, så hver sin smak.

Anonymkode: 73e94...ceb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk med en buttplug inne i ca tre timer en gang, og synes det gjorde unormalt vondt å ta den ut etterpå 😅

Anonymkode: 09808...c2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er svært få innen BDSM som er så ekstreme at de beordrer slike ting. Glad min Dom ikke er så ekstrem. BDSM skal jo være trygt og ikke helseskadelig. Men om noen har et ønske om å bruke bleier etter hvert, så hver sin smak.

Anonymkode: 73e94...ceb

Enig. Min sa han aldri ville jeg skulle bruke buttplug mer enn ei time for å ikke skade meg permanent. 

Anonymkode: bd53a...60e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min digger å gå med butplug hele dagen. Han får ofte spontane orgasmer, som bare kommer ukontrollert.

Han ble helt hekta etter en gang vi skulle prøve det på han. Han gikk med den hele dagen og syns det var digg. Men etter flere timer, vi var ute å gikk tur. Plutselig knakk han sammen, hikster, underlivet hans roterte. Ble først skremt, men skjønte ganske raskt at han hadde fått spontan orgasme. Det var helt uvanlig, varte så lenge. Det var folk rundt, så bøyde meg ned å hvisket hva skjer? Han fikk hikstet frem at han hadde fått så jæ..... lig orgasme. Hadde aldri opplevd noe så intenst før. Kom bort noen og lurte på om han trengte hjelp. Neida sa jeg, har fått et astma anfall, men hadde gitt han medisiner så det gikk raskt over sa jeg. Han kom ut av orgasmen, vi reiste oss og gikk raskt derfra og gliste godt. Han fikk enda en orgasme før vi var hjemme, men da var vi i skogen og ingen så han knakk sammen.

Etter denne gangen, bruker han butplug jevnlig, orgasmen kommer alltid hardt og langvarig, av seg selv.

Anonymkode: a3c65...ae2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...