Gå til innhold

Hvordan er kvaliteten på vinterdress fra ColorKids og Reflex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til nå brukt Reima vinterdress og har vært kjempefornøyd :) Men småen har plutselig vokst ut av dressen sin, og trenger en ny nå. Denne skal han kun bruke i ett par måneder, frem til våren. Vi vil derfor ikke legge for mye penger i den. Jeg ser nå på vinterdresser fra Colorkids og Reflex, lurer på hvordan kvaliteten på disse er? 

Anonymkode: d1e45...2c3

Skrevet

Barnet er såvidt 1 år gammelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi har til nå brukt Reima vinterdress og har vært kjempefornøyd :) Men småen har plutselig vokst ut av dressen sin, og trenger en ny nå. Denne skal han kun bruke i ett par måneder, frem til våren. Vi vil derfor ikke legge for mye penger i den. Jeg ser nå på vinterdresser fra Colorkids og Reflex, lurer på hvordan kvaliteten på disse er? 

Har brukt begge deler og veldig fornøyd. Aktive barn. Ser pp vabnsøylen siden det regner en del her .

Anonymkode: 70ca3...499

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har brukt begge deler og veldig fornøyd. Aktive barn. Ser pp vabnsøylen siden det regner en del her .

Anonymkode: 70ca3...499

Takk for svar ;)

Skrevet

Vil bare, enten til nå eller senere, gjøre seg oppmerksom på nettsiden https://www.barnihagen.no/

Der har jeg gjort mange kupp! 

Har bare prøvd Reflex av de du nevner, var godt fornøyd med det! 

Anonymkode: 8bd59...327

• Liker 2
Skrevet

Reflex tror jeg er bedre enn colorkids, men har kun erfaring med Refleks da, gode dresser.

Anonymkode: e59c9...474

Skrevet

Opplevde at Colorkids ikke var noe vanntett, så når været var varmere, og våtere, ble den veldig fort gjennomvåt. Så den kunne jo brukes bare i tørt snø. Har egentlig samme erfaring med Reflex parkdress, men ikke vinterdress da, det har vi ikke hatt.

Så du på Kaxs? Kappahl sine. De er billige men vanntette. De er dog litt tyngre og bruker lengre tid å tørke, en. f.eks. Stormberg eller Reima.. Synes alikevel av billige dress, Kaxs er bra. 

Anonymkode: 53131...fd6

• Liker 1
Skrevet

Til en 1 åring synes jeg reflex er stive 

Anonymkode: 4b944...daa

• Liker 2
Skrevet

Har hatt Reflex til 2 stk med ulik alder og aktivitetsnivå. Veldig fornøyd med dressene, og skal kjøpe Reflex neste gang også.

Anonymkode: a2cde...3ed

Skrevet

Vi er fornøyd med refleks. Har arvet den han bruker nå, så den er vel to år gammel og ser like fin ut

Skrevet

Kjøp brukt reima fra finn. Får solgt for samme pris som du kjøper den for.

Anonymkode: 727a2...8c1

• Liker 2
Skrevet
On 2/13/2021 at 10:10 AM, AnonymBruker said:

Til en 1 åring synes jeg reflex er stive 

Den refelx-vinterdressen vi har er myk og behagelig. Ikke blant de varmeste, men helt vanntett.

Anonymkode: a2738...44e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den refelx-vinterdressen vi har er myk og behagelig. Ikke blant de varmeste, men helt vanntett.

Anonymkode: a2738...44e

Javel, jeg synes ingen av de er myke 

Skrevet

Jeg har også god erfaring med reflex sine dresser. Men har ikke prøvd ck, så har ikke sammenligningsgrunnlag. 

Skrevet

Vi har også en av de myke reglexdressene, er kjempefornøyd. Litt mindre for i dem, men da kan du regulere med mellomlag og barnet blir mer bevegelig(blir fort klumpete med tjukke dresser på små barn)👍🏻

Anonymkode: f7e6e...755

Annonse
Skrevet

En 1åring er vel ute såvidt 1 time om dagen løpet av barnehagedagen? Og det er lavere terskel for å holde de inne på sure, skikkelige dager, så jeg tenker at du trenger ikke ha det varmeste av det varme heller. God ull under er alfa omega - jeg sverger til hjemmestrikk fremfor kjøpingsull. 

Anonymkode: 082a0...0be

• Liker 1
Skrevet

Refleks sin er den beste vi har hatt. Fikk mye gode tilbakemeldinger fra bhg også.

Anonymkode: b9e64...213

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

En 1åring er vel ute såvidt 1 time om dagen løpet av barnehagedagen? Og det er lavere terskel for å holde de inne på sure, skikkelige dager, så jeg tenker at du trenger ikke ha det varmeste av det varme heller. God ull under er alfa omega - jeg sverger til hjemmestrikk fremfor kjøpingsull. 

Anonymkode: 082a0...0be

Det kommer helt an på, men nei mange barnehager e ute mer 

Skrevet

Har hatt Reflex i alle år til begge barna på 3 og 5 år. Veldig fornøyd. 3åringen har kun arvet fra 5åringen, så dressene holder seg godt. 

Anonymkode: e4571...006

Skrevet

Kjøp brukt, i den alderen sliter de jo ikke ut klærne.

Anonymkode: ac6fb...154

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...