AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Del Skrevet 13. februar 2021 Vi er bedt til en middag i kveld, og skal ta sprøyte. Kan jeg fylle en å ta den med, eller må jeg ta me hetteglass og fylle der? Anonymkode: 14ca8...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. februar 2021 #2 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg spurte st Olavs om det samme, fordi jeg skulle på jobbreise. Det var bare å fylle og ta med. (sånn dersom noen googler og får opp denne tråden en gang i fremtiden, så var svaret til meg at man kunne godt fylle noen sprøyter og ta med, men det var anbefalt å heller ha det i hetteglass i tilfelle sprøytene ble skadet under reisen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Del Skrevet 13. februar 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Jeg spurte st Olavs om det samme, fordi jeg skulle på jobbreise. Det var bare å fylle og ta med. (sånn dersom noen googler og får opp denne tråden en gang i fremtiden, så var svaret til meg at man kunne godt fylle noen sprøyter og ta med, men det var anbefalt å heller ha det i hetteglass i tilfelle sprøytene ble skadet under reisen). Takk! Anonymkode: 14ca8...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå