AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1 Skrevet 13. februar 2021 Slo lilletåa i kaffebordet for litt over en måned siden og det gjør enda vondt. Har også en tå på andre foten som jeg skadet da jeg falt ned kjellertrappa i april-mai som enda gjør vondt når jeg klemmer på den.. det er naboen til lilletåa. Tenker kanskje jeg skal prøve å teipe disse, men er det noe teknikk bak det? Kan vel ikke teipe så stramt at tærne blir blå, og så slakt at tærne får bevege seg fritt. Skal jeg helt ned på basen eller ikke? Skal hele tåa teipes? Anonymkode: 11f8a...4ac
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Ta heller en bandasje og bandasjer forfoten passe stramt. Så får lilletåa litt støtte. Kan ta mange, mange mnd før den blir bra da det er konstant bevegelse der Anonymkode: ee3a7...b27 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 Legg litt bomull, en bit kompress, el.l mellom den skadde tåa og nabotåa. Tape de så til hverandre ‘passe stramt’. Da får den skadde tåa naturlig støtte Anonymkode: fc710...0f7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå