Gå til innhold

Trenger tips fra menn - Håret til gutten!

Olaug Olsen

Anbefalte innlegg

Olaug Olsen skrev (7 timer siden):

Dere er jammen litt av en gjeng! Er det feil av meg at jeg ikke vil femininisere barnebarent mitt med parfymer og spray? Det er mitt ansvar å gi ham ro til å finne ut alt dette selv. La ham finne sitt eget kjønnsuttrykk, uten å dytte på ham noe som er mitt. Alle mine barn, jentene innkludert har hatt en fullstendig kjønnsnøytral oppvekst fram til de er fire. I tre til fireårsalderen oppdager de vanligvis at de tilhører ett av de to kjønnene, og da vil de etter min erfaring insistere på å få skjørt, lengde på håret etc. I dette tilfellet sikkert på å spille fotball, eller annet som av en på den alderen vil oppfattes som korrekt. Før dette skal de behandles som intetkjønn, innen moderate rammer. Dette betyr blant annet at jeg holder neglelakk og øyeskygge unna barnet, fordi jeg vil ikke at han skal identifisere seg med denne feminine leken. Gjør det meg til en omsorgsperson med et foreldet syn på kjønn? At jeg skal beskyldes for å være nesten 100 år, bare fordi jeg nekter å la homokampen starte opp før de slutter med smokk? Kom ned på jorden og get real mannshatere. Det er feil å dytte feminismen og homokampen og alle disse tingene inn i ungenes liv på et veldig tidlig tidspunkt. Hvorfor kan ikke gutter og menn bare få være i fred? Man kan gjerne være liberal selv om man er gutt/ mann og ikke liker å lakke neglene på seg selv!

Hvordan er hårvoks homokamp?😂 Og hva så? Dette bekreftet bare mitt bilde av en godt voksen dame som er helt usynkronisert med mannfolka utvikling de siste 30-40 år. Vannkjemming holder ingen på med lenger ...

Anonymkode: a7461...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...