Gå til innhold

Høygravid og kjempekåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mer sexlyst nå på slutten av graviditeten enn på mange år. Alle disse hormonene som gjør det sikkert. Så deilig å ha spontant lyst igjen! Gruer meg til det sikkert går tilbake til normalen etter fødsel :( Kommer til å savne det, alt blir vel tørt og jævlig etterpå. Sukk :(

Anonymkode: a4d72...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt vanlig og trenger ikke nødvendigvis å gå tilbake til normalen 😅 første graviditet var vendepunktet for min del og sexlysten min ble ikke noe særlig mindre etterpå og vet flere som fikk samme erfaring etter graviditet selv om det ikke var første🙈 tørt innimellom her, men ingen skam med glid og finnes så mye spennendei tillegg til vanlig så gjør meg ingenting 😊

Endret av Nuka
  • Liker 1
Skrevet
Nuka skrev (6 timer siden):

Helt vanlig og trenger ikke nødvendigvis å gå tilbake til normalen 😅 første graviditet var vendepunktet for min del og sexlysten min ble ikke noe særlig mindre etterpå og vet flere som fikk samme erfaring etter graviditet selv om det ikke var første🙈 tørt innimellom her, men ingen skam med glid og finnes så mye spennendei tillegg til vanlig så gjør meg ingenting 😊

Åå, så bra😁 Da er det håp. Så trist å gå tilbake til at sex ikke faller meg inn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Åå, så bra😁 Da er det håp. Så trist å gå tilbake til at sex ikke faller meg inn. 

Det er ingen garanti for det, men en del opplever det. Likevel, hvis det er et problem i hverdagen utenom ville jeg tatt det opp med lege eller helsesøster under kontroller etterpå. Om det er sånn at lysten ikke er der og man finner det plagsomt er det mulighet for at lege kan hjelpe deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...