AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Lært å sette tydelige grenser, jeg avviser de men det dukker fremdeles opp den ene etter den andre. Mens venninner kun tiltrekker seg snille og ordentlige menn. Hvorfor er det ingen snille menn som liker meg? Anonymkode: c609b...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Lært å sette tydelige grenser, jeg avviser de men det dukker fremdeles opp den ene etter den andre. Mens venninner kun tiltrekker seg snille og ordentlige menn. Hvorfor er det ingen snille menn som liker meg? Anonymkode: c609b...cf3 Fordi du selv tiltrekkes av de ? Anonymkode: a1d50...f15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi du selv tiltrekkes av de ? Anonymkode: a1d50...f15 Nei overhode ikke, det er de som jakter meg, aldri omvendt. Mens jeg lengselsfullt drømmer om en snill og emosjonelt stabil, sunn og trygg mann. Som aldri dukker opp. Men ser alle rundt meg er i forhold med slike menn. Er selv veldig trofast og kjærlig, men de ser ikke i min retning, skulle likt å fått et intuitivt syn på hva jeg kan gjøre. Anonymkode: c609b...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei overhode ikke, det er de som jakter meg, aldri omvendt. Mens jeg lengselsfullt drømmer om en snill og emosjonelt stabil, sunn og trygg mann. Som aldri dukker opp. Men ser alle rundt meg er i forhold med slike menn. Er selv veldig trofast og kjærlig, men de ser ikke i min retning, skulle likt å fått et intuitivt syn på hva jeg kan gjøre. Anonymkode: c609b...cf3 Du sitter jo fast i overbevisningen om at du tiltrekker deg kun slike menn, derfor tiltrekker du deg de ubevisst. Du må endre tankegangen til hva du ønsker, ikke hva du ikke ønsker Anonymkode: a1d50...f15 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du sitter jo fast i overbevisningen om at du tiltrekker deg kun slike menn, derfor tiltrekker du deg de ubevisst. Du må endre tankegangen til hva du ønsker, ikke hva du ikke ønsker Anonymkode: a1d50...f15 Det var en lang periode jeg var positiv og til og med tok initiativ til å be ut andre menn på kaffe og sånt, men de var ikke interessert og oppførte seg rart da jeg spurte. Ser alt fra bussen til butikken at typen jeg beskrev i HI stirrer, finner meg på tinder og slikt å sender melding, skriver på sosiale medier eller ber meg ut der og da. Det er ikke bare i mitt hode dessverre, er faktisk bare sånne som tar kontakt. Uansett om jeg overdriver selvsikkerhet eller går med hodet lavt kommer de. Anonymkode: c609b...cf3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var en lang periode jeg var positiv og til og med tok initiativ til å be ut andre menn på kaffe og sånt, men de var ikke interessert og oppførte seg rart da jeg spurte. Ser alt fra bussen til butikken at typen jeg beskrev i HI stirrer, finner meg på tinder og slikt å sender melding, skriver på sosiale medier eller ber meg ut der og da. Det er ikke bare i mitt hode dessverre, er faktisk bare sånne som tar kontakt. Uansett om jeg overdriver selvsikkerhet eller går med hodet lavt kommer de. Anonymkode: c609b...cf3 Jeg mener ikke at det bare er i ditt hode, jeg mener at så lenge du tenker en det er på en viss måte, så fortsetter det å være slik. Jeg tror på det du sier. Jeg forsøker å å si at du må begynne å fokusere på det du ønsker, ikke det du ikke ønsker.. men jeg vet ikke om du klarer helt forstå hva jeg mener. Du må selv aktivt se etter de gode mennene selv, både mentalt og irl. Anonymkode: a1d50...f15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener ikke at det bare er i ditt hode, jeg mener at så lenge du tenker en det er på en viss måte, så fortsetter det å være slik. Jeg tror på det du sier. Jeg forsøker å å si at du må begynne å fokusere på det du ønsker, ikke det du ikke ønsker.. men jeg vet ikke om du klarer helt forstå hva jeg mener. Du må selv aktivt se etter de gode mennene selv, både mentalt og irl. Anonymkode: a1d50...f15 Jo, skjønner hva du mener. Men de gode mennene er ikke interessert, ser det på kroppsspråket og at de er ukomfortable rundt meg selv om jeg er en beskjeden person som får andre rundt meg til å føle seg selv. Så løper de. Mens den empatiløse kjekkasen fester seg på meg som en klegg, og nekter å slippe tak. Har jobbet aktivt med meg selv i 2 år uten bedring. Anonymkode: c609b...cf3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Skrevet 13. februar 2021 Mest sannsynlig fordi du har sex-appeal der disse mennene jakter på kvinner for sex. Har du prøvd å jakte en god mann selv, når de som ser deg er drittfyrer? Anonymkode: 15e68...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo, skjønner hva du mener. Men de gode mennene er ikke interessert, ser det på kroppsspråket og at de er ukomfortable rundt meg selv om jeg er en beskjeden person som får andre rundt meg til å føle seg selv. Så løper de. Mens den empatiløse kjekkasen fester seg på meg som en klegg, og nekter å slippe tak. Har jobbet aktivt med meg selv i 2 år uten bedring. Anonymkode: c609b...cf3 Alt du skrev etter "men" er tankegangen du må legge fra deg. Du må bare fortsette å fokusere. Haren god venninne som sliter med det samme og hun svarer også det samme med et "men". parker "men" og fortsett å tenke på hva du vil ha, ikke gi opp, det er nr 1 for å lykkes, tro meg, det tok tid men jeg lykkes selv. Vet det ikke er lett som attraktiv kvinne med mange kjekkaser etter seg, men jeg valgte han gode og sjarmerende noe som endte i et langt og godt ekteskap. Bare hold ut, fortsett. Anonymkode: a1d50...f15
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11 Skrevet 13. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mest sannsynlig fordi du har sex-appeal der disse mennene jakter på kvinner for sex. Har du prøvd å jakte en god mann selv, når de som ser deg er drittfyrer? Anonymkode: 15e68...b5f Ja, flere ganger. Men de oppfører seg rart og kleint. Det var en som bokstavelig talt løp, flere år siden men glemmer det aldri da jeg følte meg som en komplett idiot. Prøver å ta litt kontakt men blir ingenting av, føler meg totalt oversett av «normale» menn. Anonymkode: c609b...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Skrevet 13. februar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Alt du skrev etter "men" er tankegangen du må legge fra deg. Du må bare fortsette å fokusere. Haren god venninne som sliter med det samme og hun svarer også det samme med et "men". parker "men" og fortsett å tenke på hva du vil ha, ikke gi opp, det er nr 1 for å lykkes, tro meg, det tok tid men jeg lykkes selv. Vet det ikke er lett som attraktiv kvinne med mange kjekkaser etter seg, men jeg valgte han gode og sjarmerende noe som endte i et langt og godt ekteskap. Bare hold ut, fortsett. Anonymkode: a1d50...f15 Takk Anonymkode: c609b...cf3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #13 Skrevet 13. februar 2021 Har det nøyaktig på samme måte som deg, ts. Aner ikke hva jeg «utsondrer» men jeg vet veldig godt hvordan du har det. For meg kom skillet når jeg var ca 25-27 år. Før det tiltrakk jeg meg kun normale, stødige menn. Etter det så forandret utseendet mitt seg litt (har fått mange kommentarer på det, at jeg er «mye penere nå»), og det har tydeligvis holdt seg i 20 år det også. Jeg er godt utdannet og har normale fritidsinteresser, men jeg «faller gjennom» hos de aller smarteste og de «normale».. vet ikke. Det er ikke SÅ mange på min alder som både er oppegående, har empati og er attraktive. De der «empatiløse drittsekkene som klistrer seg fast», derimot, har fått reisepass for alltid (og da klikker de, i tur og orden). Før ble jeg smigret over at så pene menn ville ha meg og at jeg fikk så mye oppmerksomhet, alltid hadde flere å velge mellom etc.. nå stoler jeg ikke på noen. Anonymkode: eaeae...7f0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #14 Skrevet 13. februar 2021 "Galskap er å gjøre det samme igjen og igjen, og forvente et annet resultat" 🙂 Forsøk å justere litt på absolutte krav og hva du kan kompromisse på. Høres ut som om du banker så hardt på èn bestemt stengt dør, at du overser de andre, vidåpne , som står rundt deg ❤️ Anonymkode: e8bbd...a70
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #15 Skrevet 13. februar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har det nøyaktig på samme måte som deg, ts. Aner ikke hva jeg «utsondrer» men jeg vet veldig godt hvordan du har det. For meg kom skillet når jeg var ca 25-27 år. Før det tiltrakk jeg meg kun normale, stødige menn. Etter det så forandret utseendet mitt seg litt (har fått mange kommentarer på det, at jeg er «mye penere nå»), og det har tydeligvis holdt seg i 20 år det også. Jeg er godt utdannet og har normale fritidsinteresser, men jeg «faller gjennom» hos de aller smarteste og de «normale».. vet ikke. Det er ikke SÅ mange på min alder som både er oppegående, har empati og er attraktive. De der «empatiløse drittsekkene som klistrer seg fast», derimot, har fått reisepass for alltid (og da klikker de, i tur og orden). Før ble jeg smigret over at så pene menn ville ha meg og at jeg fikk så mye oppmerksomhet, alltid hadde flere å velge mellom etc.. nå stoler jeg ikke på noen. Anonymkode: eaeae...7f0 Har fått høre akkurat det samme som deg så det er litt sprøtt, mange som syns jeg var blitt veldig mye penere etter 25-års alderen. Er også utdannet og har flere gode venner, og vennene jeg tiltrekker meg er emosjonelt sunne og oppegående. Mennene derimot.. ble og smigret da jeg var veldig ung men nå føler jeg meg bare trist og ensom når disse mennene biter seg fast, noen ganger sint også. Håper det bedrer seg for deg 🌷 Anonymkode: c609b...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #16 Skrevet 13. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: "Galskap er å gjøre det samme igjen og igjen, og forvente et annet resultat" 🙂 Forsøk å justere litt på absolutte krav og hva du kan kompromisse på. Høres ut som om du banker så hardt på èn bestemt stengt dør, at du overser de andre, vidåpne , som står rundt deg ❤️ Anonymkode: e8bbd...a70 Ser dessverre bare stengte dører overalt, men er jo en fin tanke 😊❤️ Anonymkode: c609b...cf3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #17 Skrevet 21. februar 2021 En viktig ting for menn som du beskriver er å bli beundret og sett opp til. De ønsker bekreftelse på seg selv, ikke nødvendigvis fordi de er usikker, men fordi det er en grunnleggende selvfølgelighet i deres virkelighet. Jeg tror det er noe ved deg som de blir tiltrukket av. Hos deg vil de få bekreftelse på sin egen person. Det kan være at du er veldig snill, har snille øyne eller er naturlig høflig imøtekommende. Dette er helt ukjent for "sånne" mennesker, og tror det skapes av at dem er i nærheten. "Du er den som skjønner hvor fantastiske de er". Går man inn i et forhold med sånne vil de etter hvert oppdage at du "beundrer" mange, noe som er helt absurd i forhold til deres virkelighet. Når det da oppstår en "uenighet" om den riktige sannheten kan det dukke opp ulike reaksjoner som det tidligere ikke har vært grunn for å vise, feks det vi "normale" kaller sjalusi. Det er ikke sjalusi for dem. Nå vil de med stor sannsynlighet forsøke å få deg på "rett spor", sånn at du skal forstå sannheten. Det er han som skal beundres, de andre er jo ingenting. Enten dropper de deg som en varm potet, eller så "jobber" de med saken for å få deg til å skjønne. Vær glad for at de stikker. Du fortjener så mye bedre. Anonymkode: 0d7b8...86c 1
Raven.Writingdesk Skrevet 21. februar 2021 #18 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Jeg skal faktisk snu om på det, kanskje er noen av disse mannfolka snille og greie men du synes ikke de er bra nok, snille nok, omtenksomme nok, også havner dere i en syklus hvor han føler alt han gjør aldri er bra nok og til slutt så blir han den fyren som bare gir faen. Det er så mange damer som henger seg opp i alt mannen gjør feil: skriver FB hilsen på veggen til dama, Dump! Skriver ikke FB hilsen på veggen til dama: Dump! Kjøpte ikke fin nok bursdagsgave: Dump! Kjøpte alt for dyr bursdagsgave: Dump! Gir komplimenter hele tida: Dump! Gir ikke nok komplimenter: Dump! Ligger for mye på sofaen: Dump! Prioriterer trening for mye: Dump! Jobber ikke hardt nok: Dump! Jobber hele tiden: Dump! Og sånn fortsetter det. Jeg er drittlei av kvinner som tror vi i langvarige forhold bare var heldig og fikk Prince Charming fallende ned i fanget. Nei, vi har jobbet oss frem til et godt forhold. Med tålmodighet, kommunikasjon, kompromiss, svelging av kameler, setting av grenser osv osv. Når kvinner (eller menn) påstår at det er «alle andre» det er noe feil med, og de som har langvarige forhold har bare fått dette lagt i hendene; ja; da er det faktisk på tide å gå en ny runde med seg selv. Endret 21. februar 2021 av Raven.Writingdesk 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #19 Skrevet 21. februar 2021 Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden): Jeg skal faktisk snu om på det, kanskje er noen av disse mannfolka snille og greie men du synes ikke de er bra nok, snille nok, omtenksomme nok, også havner dere i en syklus hvor han føler alt han gjør aldri er bra nok og til slutt så blir han den fyren som bare gir faen. Det er så mange damer som henger seg opp i alt mannen gjør feil: skriver FB hilsen på veggen til dama, Dump! Skriver ikke FB hilsen på veggen til dama: Dump! Kjøpte ikke fin nok bursdagsgave: Dump! Kjøpte alt for dyr bursdagsgave: Dump! Gir komplimenter hele tida: Dump! Gir ikke nok komplimenter: Dump! Ligger for mye på sofaen: Dump! Prioriterer trening for mye: Dump! Jobber ikke hardt nok: Dump! Jobber hele tiden: Dump! Og sånn fortsetter det. Jeg er drittlei av kvinner som tror vi i langvarige forhold bare var heldig og fikk Prince Charming fallende ned i fanget. Nei, vi har jobbet oss frem til et godt forhold. Med tålmodighet, kommunikasjon, kompromiss, svelging av kameler, setting av grenser osv osv. Når kvinner (eller menn) påstår at det er «alle andre» det er noe feil med, og de som har langvarige forhold har bare fått dette lagt i hendene; ja; da er det faktisk på tide å gå en by runde meg seg selv. Noen menn ER faktisk kalde uempatiske, narsissistiske som begynner flott og koselig for så å bli seg selv med en gang dama er hektet. Jeg opplevde det, og det er det verste som har skjedd meg. Jeg gikk på en skikkelig smell da en nær meg døde, jeg var langt nede og jeg traff en mann som ville så gjerne være der for meg. Jeg ble forelsket, jeg hvilte meg på ham og det var så godt å bli ivaretatt når jeg følte meg alene. Etter noen gode uker spør han om vi skal bli kjærester, jeg er så lykkelig og sier ja. Det tok bare noen dager før den kjærligheten og varmen han hadde vist meg forsvant. Tilbake satt en sur fyr som klaget på alt jeg gjorde, satt med tryne i telefonen og aldri hadde et godt ord å dele med meg. En fyr som fant det morro å gjøre narr av meg og le av meg, som overså meg og latet som jeg ikke var der når jeg ble syk. Så forsiktig med den holdningen din, det er haier der ute og emosjonell mishandling etterlater også arr. Anonymkode: 9210f...2c8 2
Raven.Writingdesk Skrevet 21. februar 2021 #20 Skrevet 21. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen menn ER faktisk kalde uempatiske, narsissistiske som begynner flott og koselig for så å bli seg selv med en gang dama er hektet. Jeg opplevde det, og det er det verste som har skjedd meg. Jeg gikk på en skikkelig smell da en nær meg døde, jeg var langt nede og jeg traff en mann som ville så gjerne være der for meg. Jeg ble forelsket, jeg hvilte meg på ham og det var så godt å bli ivaretatt når jeg følte meg alene. Etter noen gode uker spør han om vi skal bli kjærester, jeg er så lykkelig og sier ja. Det tok bare noen dager før den kjærligheten og varmen han hadde vist meg forsvant. Tilbake satt en sur fyr som klaget på alt jeg gjorde, satt med tryne i telefonen og aldri hadde et godt ord å dele med meg. En fyr som fant det morro å gjøre narr av meg og le av meg, som overså meg og latet som jeg ikke var der når jeg ble syk. Så forsiktig med den holdningen din, det er haier der ute og emosjonell mishandling etterlater også arr. Anonymkode: 9210f...2c8 Jeg er fullstendig klar over det, men er man godt voksen og sier man har forsøkt å gå etter og være sammen med flere ulike typer menn, men «alle» er liksom denne grusomme haien, - så må man faktisk vurdere om hva man gjør selv for å bidra til å skape en så «toxic» relasjon. Endret 21. februar 2021 av Raven.Writingdesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå