Gå til innhold

Blir du sulten av å se på mat? F eks mat som ligger på grillen, som lukter godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: b7917...b40

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tok du bilde av meg?  😉

Ja, både av synet og lukta. Lukta forsterker sulten ekstra, selvsagt.

Skrevet

Nei 

Skrevet

Ja 😂

Skrevet

Nei. Jeg kan registrere at det lukter godt, men jeg blir verken mer eller mindre sulten av det. 

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (10 timer siden):

Nei 

Selvsagt ikke....   :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt , 99% av alle mennesker blir jo det.  Det kan være nok å se et bilde av mat, tenke på mat eller snakke om mat for å få vann i munnen. 

Skrevet

Nei, men jeg er egentlig ikke spesielt glad i mat. Jeg liker svært lite mat, men jeg er veldig glad i å se på mat. For meg blir det å se på mat litt som å se på arkitektur. Jeg kan beundre en flott bygning uten å ville flytte inn i den. 

Anonymkode: d846a...25c

Skrevet

Egentlig ikke. Om jeg har glemt å spise en dag, kan jeg komme på at jeg er sulten om jeg lukter god mat. Men sånn ellers blir jeg ikke sulten av hverken lukt eller syn av mat. 

Anonymkode: f3776...2c9

Skrevet

Er det mat jeg liker og er glad i, kan lukten eller synet av den forsterke sultfølelsen, hvis jeg ikke har spist på en stund da. Er jeg mett, blir jeg ikke sulten på nytt uansett hvor godt det lukter.

Nå fikk jeg lyst på sushi igjen....

Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvis det er noe jeg liker godt så kan jeg det. Er jeg veldig sulten så føles det som jeg blir enda mer sulten og om jeg er mett så synes jeg mer at det er kjipt at det lukter så godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...