Gjest Bet-t-ina Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Hver gang man logger inn får man feilmelding. Så må man inn i menyen for å trykke på siste innlegg, for å komme til forsiden. Det har vært slik i flere uker. Hvorfor fikser dere det ikke? Det var ikke slik i fjor.
Anglofil Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Hei Det er vanskelig å si, så her tror jeg @TSP må ta en titt. Anglofil (teamleder)
TSP Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Bet-t-ina skrev (På 12.2.2021 den 23.10): Hver gang man logger inn får man feilmelding. Så må man inn i menyen for å trykke på siste innlegg, for å komme til forsiden. Det har vært slik i flere uker. Hvorfor fikser dere det ikke? Det var ikke slik i fjor. Jeg klarer ikke reprodusere problemet når jeg forsøker logge inn som normalt. Men feilmeldingen kan dukke opp hvis det blir registrert to klikk på knappen i stedet for bare ett. Kan det være det som skjer?
Gjest Bet-t-ina Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Nei. Feilmeldingen kommer med kun ett klikk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå