Gå til innhold

Raymond Johansen vil ut av ringen – varsler ytterligere lettelser i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han får vel en smekk over fingrene av Høie og må trekke tilbake alt han har sagt. Igjen.

• Liker 5
Skrevet

Dreier seg vel om politikk og at man fremstår som handlekraftig. Selv om Oslo får kontrollen selv, så ser jeg ikke at de kan gjøre så mye i nåværende regime, skal man forholde seg til at det popper opp britiske varianter stadig vekk, så tror jeg ikke Raymond ser noe særlig rom til å gjøre vesentlige lettelser. 

• Liker 1
Skrevet

Han har jo et poeng. Vi ble satt i ringen på grunn av utbruddet i Nordre Follo. Nå får Nordre Follo åpne opp med lettelser, mens Oslo står igjen med de strengeste tiltakene samtidig som vi har lave tall. Det er faktisk merkelig at Oslo skal bli stående igjen. Hvis de kan åpne opp i Nordre Follo, så hvorfor skal de ikke kunne åpne opp igjen i Oslo også?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja, jeg leste litt nøyere igår kveld, virker som han ikke kan gjøre noe. Og da synes jeg det blir teit.

Veldig synd for han har jo rett, Oslo er ved eg bristestund, og det virker som færreste overholder smittevern (utifra hva eg har lest i forksjellige artikkler) av den enkle grunn. det er urettferdig og strengt som gjør at folk verken orker eller gidder.

Håper kjøpesenter, kino og treningsenter åpnes neste uke.

Endret av buksa di
  • Liker 3
Skrevet
buksa di skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg leste litt nøyere igår kveld, virker som han ikke kan gjøre noe. Og da synes jeg det blir teit.

Veldig synd for han har jo rett, Oslo er ved bristestund, og det virker som færreste overholder smittevern (utifra hva jeg har lest i forksjellige artikkler) av den enkle grunn. det er urettferdig og strengt som gjør at folk verken orker eller gidder.

Håper kjøpesenter, kino og treningsenter åpnes neste uke.

Skrevet

Veel, så lenge Bent Høye har lagt sin klamme hånd over Oslo, er det vel ikke stort mer Raymond Johansen får gjort i øyeblikket.

Men det er jo helt absurd at alle andre får nasjonale lettelser, men ikke Oslo, selv med relativt lavt smittetrykk.

Hadde i det minste vært supert om nærsenterene kunne åpne igjen, så man slipper å ta t-banen helt til sentrum når man trenger noe som ikke kan kjøpes på Kiwi...

Veldig spendt på når myndighetene gir Oslo tilitt igjen.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Brud84 skrev (29 minutter siden):

Veel, så lenge Bent Høye har lagt sin klamme hånd over Oslo, er det vel ikke stort mer Raymond Johansen får gjort i øyeblikket.

Men det er jo helt absurd at alle andre får nasjonale lettelser, men ikke Oslo, selv med relativt lavt smittetrykk.

Hadde i det minste vært supert om nærsenterene kunne åpne igjen, så man slipper å ta t-banen helt til sentrum når man trenger noe som ikke kan kjøpes på Kiwi...

Enig, blir jo til at de som bor f eks i Grodudalen må kjøre eller ta buss eller tbane til sentrum. it does not make any sense.

OG det har jo kommet opp 300 prosent  mer besøkende på nabokommundenes kjøpesenter.

Tilogmed hørt folk reiser til Jessheim og Drammen for å drikke.

Det kan ta ikke være målet med dette? 

Endret av buksa di
  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke Johansen har så mye troverdighet. Han har vært ekstremt ivrig på å stramme igjen for barn og unge, men når det noen andre som gjør det for dem, da blir det plutselig feil. 

Er ikke mer enn et par måneder siden han stod og ba de unge ta seg sammen. 

• Liker 4
Skrevet
Example skrev (1 minutt siden):

Synes ikke Johansen har så mye troverdighet. Han har vært ekstremt ivrig på å stramme igjen for barn og unge, men når det noen andre som gjør det for dem, da blir det plutselig feil. 

Er ikke mer enn et par måneder siden han stod og ba de unge ta seg sammen. 

Jeg er enig, han har ikke særlig troverdighet. 

Hvis han skal ha det, MÅ han bevise det ved åpne opp likt for Oslo folka som for alle andre-ellers så er det bare tomme ord som tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke Raymond, men dette høres bra ut

• Liker 2
Skrevet
Kågebruker skrev (2 minutter siden):

Liker ikke Raymond, men dette høres bra ut

Enig, spesielt når folk bryter tiltakene ved å dra til nabokommune, hva er vitsen da?

Det er jo enda mye verre.

• Liker 1
Skrevet
Brud84 skrev (21 minutter siden):

Dette. Dessverre er det blitt sånn at du kan ikke gå mot regjeringen og Høie da straffes landet eller området det gjelder med enda strengere regler. 

• Liker 1
Skrevet
Ukjent. skrev (3 minutter siden):

Dette. Dessverre er det blitt sånn at du kan ikke gå mot regjeringen og Høie da straffes landet eller området det gjelder med enda strengere regler. 

ja. dessverre virker han som hevngjerring person ja.

Synd at en slik maktkamp skal gå utover oss. Uskyldige.

• Liker 2
  • Opprett ny...