AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Hvor lang tid pleier det å gå? Var på andregangsintervju tidligere denne uken og har ikke hørt noe enda. Jeg vet det ser mørkt ut, men er håpet ute? Fy søren hvor tullerusk man blir av å gå rundt å vente. Anonymkode: 29987...606 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Samme her, er skikkelig stress å vente på svar! Vet du hvor mange som var på andregangsintervju? Anonymkode: bebcd...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samme her, er skikkelig stress å vente på svar! Vet du hvor mange som var på andregangsintervju? Anonymkode: bebcd...8e0 Vi var 3 som skulle på andregangsintervju og tror de hadde hatt inne en eller begge før meg. Fikk ikke noe klar beskjed om når de skulle ta en avgjørelse, men regner med at den er tatt og at det ikke gikk min vei. De må vel ha inn den som fikk jobben for å formelt akseptere jobben før de gir oss andre avslag? Eller? Hvor mange var dere på andregangs? Fikk du noen beskjed om når du kunne forvente et svar? Dette blir en lang helg. Intervjuet som jeg opprinnelig mente gikk bra er nå analysert i hel og jeg er skikkelig skuffa over meg selv at jeg, mest sannsynlig, ikke fikk jobben. Anonymkode: 29987...606 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi var 3 som skulle på andregangsintervju og tror de hadde hatt inne en eller begge før meg. Fikk ikke noe klar beskjed om når de skulle ta en avgjørelse, men regner med at den er tatt og at det ikke gikk min vei. De må vel ha inn den som fikk jobben for å formelt akseptere jobben før de gir oss andre avslag? Eller? Hvor mange var dere på andregangs? Fikk du noen beskjed om når du kunne forvente et svar? Dette blir en lang helg. Intervjuet som jeg opprinnelig mente gikk bra er nå analysert i hel og jeg er skikkelig skuffa over meg selv at jeg, mest sannsynlig, ikke fikk jobben. Anonymkode: 29987...606 Ikke ta sorgene på forskudd. Vi var kun to, og de var ganske vage når det gjaldt tidspunkt for svar, så jeg vet ikke. Jeg følte også intervjuet gikk kjempebra, men har begynt å analysere alt jeg kan ha gjort feil nå noen dager etterpå. 😅 Ganske vanlig tror jeg, men fryktelig slitsomt. Begynner å tvile på ALT. Ja, de kontakter jo den som får jobben først, men det betyr ikke at de kontakter vedkommende umiddelbart. Kanskje de må diskutere det på et møte som de ikke har før uka etter osv. Umulig å vite tenker jeg. Kanskje får du en telefon på mandag:) Én gang, i en mindre jobb som bare krevde ett intervju, fikk jeg tilbud om jobben tre måneder etter intervjuet! Noen er bare trege😬 Anonymkode: bebcd...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Vi var fem til andregangsintervjuet, fikk positivt svar etter ca to uker. Anonymkode: 2d28f...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Var på på 2.gangsintervju på mandag, fikk beskjed om at jeg vil få svar mandag eller tirsdag. Så venter spent Anonymkode: 8ea7b...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Var på på 2.gangsintervju på mandag, fikk beskjed om at jeg vil få svar mandag eller tirsdag. Så venter spent Anonymkode: 8ea7b...c5c Lykke til! Anonymkode: bebcd...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå