Gå til innhold

Hva er dine uvaner eller særegenheter som en partner møter på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det mye snakk om det verste med partner, kjærestens uvaner og andre rariteter som man ALDRI ville funnet seg i, men hva er det DU tar med deg inn i et forhold som partneren kan bli småsprø (eller helsprø) av?  

Jeg først:

• Notorisk B-menneske, har jeg fri legger jeg meg aldri før 02 og står ikke opp før 12.
  • Grinete når jeg er trøtt og sulten, da er det best å bare la meg være i fred.
  • Prokrastiner til i siste liten. 
  • Glemmer å sette brukte kasseroller i vann slik at matrester størkner og vanskelig lar seg fjerne i oppvaskmaskinen.
  • Tar det siste dopapir-arket av dorullen og glemmer det slik at neste person må rope fra do "Er det mer papir?".
  • Møter "Skal vi dra ut på tur?" med "ååh, må vi?". Altså, en sofasliter. 
  • Det er ryddig om man slenger alt i en skuff eller på boden. Ute av øye, ute av sinn. 

DEL!!!

Anonymkode: a826d...416

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, jeg er også en som prokrastinerer. Veldig irriterende for både partneren og meg selv.

Er også dårlig på å sette ting tilbake på plassen sin.

Jo, også kan jeg ha hobbyprosjekter liggende fremme i ukesvis.

Anonymkode: a9f78...e19

• Liker 2
Skrevet

Tja, er litt dårlig på å ta oppvaska.

Kan rote litt, og kommer iblant for seint. 

Er også nesten konstant kåt. Irriterende for noen, men kjæresten ser ut til å like det. 

Anonymkode: 24207...42d

Skrevet

Jente/dame/kvinne, 23. (Vet ikke helt hva som passer best å skrive?)

-Jeg ommøblerer oppvaskmaskina. «Nei, dere er ikke dårlig til å sette inn, men jeg er bedre».

-Jeg promper når jeg må prompe.

-Liker du ikke å få dyna rista før du sover? Jeg rister den uansett.

-Alltid for tidlig ute. Stresser veldig med å komme meg avgårde, for så å se på klokka at jeg er fremme en halvtime før tiden. Sikkert kjekt når du skal møte meg, men veldig lite kjekt når du må være med å vente.

-Jeg skal lage lister over alt, og styrer og ordner alt for mye med det. Noen lister er kjekke å ha, men noen er bare tøv, jeg ser det selv. Men liste blir det læll.

Anonymkode: b75c0...089

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hobbyprosjekter over alt i huset. For øyeblikket er det vel rundt 7 som ligger halvferdig

Jeg glemmer ofte å at ADHD medisin og da maser jeg hull i hodet på han når jeg kommer hjem fra jobb. 

Tid er ikke min sterkeste side heller spesielt hvis jeg er ute å tar bilder. 5 minutter kan lett bli til 5 timer🙈

Jeg klarer ikke lage mat hvis ikke kjøkkenet er helt ryddig, mens jeg er dårlige til å rydde der selv. 

Anonymkode: 7a13a...2ed

Skrevet

Rotete.

Hater å være ute når er snø og kaldt

Anonymkode: 50c40...5d5

Skrevet

Jeg foretrekker å sove alene

Anonymkode: 2e35d...064

• Liker 3
Skrevet

- Kan glemme å spise, blir sur og grinete og har jeg nådd det punktet, så gidder jeg ikke å spise noe bare fordi jeg er sur og grinete. (heldigvis blitt flinkere å spise før det skjer) 

- Altfor opptatt av hvordan ting settes i oppvaskmaskinen og hvordan klesvasken er hengt opp, og flytter gjerne på kopper og klær jeg synes er dårlig plassert i maskin eller tørkestativ. 

- Tar en ny kniv hver gang jeg smører nytt pålegg. Han synes jeg kan bruke den samme selv om jeg bruker forskjellige pålegg, han bruker den samme til både leverpostei og nugatti. 

- Lukker ikke dører og slår ikke av lys. Jeg er vokst opp med åpne dører og tror automatisk at badet er låst hvis døren er lukket.  

Anonymkode: 95141...647

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tar en ny kniv hver gang jeg smører nytt pålegg. Han synes jeg kan bruke den samme selv om jeg bruker forskjellige pålegg, han bruker den samme til både leverpostei og nugatti. 

Samme kniv til leverpostei og nugatti??😱

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker foresten også best å sove alene,er da jeg sover best. Kjæresten er motsatt.

Anonymkode: 50c40...5d5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Samme kniv til leverpostei og nugatti??😱

Jepp, det tenker jeg også 😂 jeg får meg ikke til å bruke den samme kniven. Kom på den uvanen som kanskje irriterer han mest nå da! 

- Jeg drikker ikke siste rest av brusflaskene. Hvis det er en slant igjen i flaska med p-max, lar jeg den stå igjen i kjøleskapet og åpner en ny. Gjør det samme hjemme og familien irriterer seg også. Men jeg vil ha fersk brus🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer å spise, blir ikke sur av det men fjern 😂

pga en eks har jeg psykoradar på max, oppfatter kanskje litt mye som ikke er realitet.

Og siden det er tema, hvem f bruker samme kniv til NOE ???? 

Anonymkode: 51a62...c66

Skrevet

- Jeg er barnslig og litt teit. Gjør mange rare ting, som f.eks å hoppe som en kanin rundt i stua hvis jeg føler for det.

- Jeg har nokså pervers humor og ikke alltid like mye filter. Blir nesten overrasket selv over alt som kan ramle ut av munnen min. Jeg har også utrolig mange rare tanker og ideer i hodet mitt. Jeg sier nesten alt høyt.

- Jeg er rotete som fy. Har en stabel med rene klær som har stått på tvbordet i over en uke nå. Tar det etterhvert.

- Jeg er veldig distre. Glente å ta på meg bukse før jeg dro på jobb for ikke lenge siden. Er av typen som kan stå med handlelisten i hånda men likevel glemme flere av tingene på listen. 

Det er sikkert flere ting, men er det jeg kommer på nå. 

Anonymkode: dd51a...c10

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg er veldig treig om morgenen og gjerne gretten om noen maser på meg. Jeg elsker å somle og bruke lang tid på badet. Generelt er jeg nok en person som er litt treig og bruker tid. Jeg er litt som et dovendyr egentlig. Vet at folk kan synes at det er irriterende til tider. 

Jeg kan også la være å spørre om hjelp og skal klare alt selv. 

B-menneske. Det fungerer dårlig med enkelte ekstreme A-mennesker som skal opp 7 hver dag. 

Ikke spesielt huslig sånn egentlig. Jeg gjør det jeg må og holder det rent, så er ikke en gris, men jeg har det heller litt rotete og bruker tiden på andre ting. Jeg er heller ikke sånn som rydder etter andre og ser helst at en partner holder orden på egne klær og ting. 

Fryser lett og vil gjerne ha det varmt inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jepp, det tenker jeg også 😂 jeg får meg ikke til å bruke den samme kniven. Kom på den uvanen som kanskje irriterer han mest nå da! 

- Jeg drikker ikke siste rest av brusflaskene. Hvis det er en slant igjen i flaska med p-max, lar jeg den stå igjen i kjøleskapet og åpner en ny. Gjør det samme hjemme og familien irriterer seg også. Men jeg vil ha fersk brus🙈

Det gjør du rett i, ærlig talt, drikker ikke bunnslevet 🙏🏼

Skrevet

Ok, here we go! 

- Jeg er grinete når jeg: har sovet lite, er sulten, har pms, har mensen, ikke får viljen min, han gamer «for» lenge

- Jeg gjør helt kokko ting om jeg blir frustrert over noe han gjør/sier/antyder som ikke er i tråd med det oppfatninga jeg hadde 

- Jeg sprer lange hårstrå overalt 

- Jeg setter skitne fat og kopper i vasken istedenfor oppvaskmaskinen om jeg har det travelt eller er lat

- Jeg er notorisk B-menneske og morgengretten

- Jeg stresser unødvendig

- Jeg koker kjøttet i steikepanna😂

- Jeg bruker LANG tid på do hva gjelder alt jeg gjør

Anonymkode: d2ffa...e47

• Liker 1
Skrevet

Er selvstendig, stort sett alltid blid og positiv, kan sikkert irritere negative mennesker, men jeg har opplevd så mye drit at en helt vanlig dag er er en veldig god dag for meg. 

Anonymkode: 48124...e95

Skrevet (endret)

...

Endret av ElPapi
Skrevet
TheCatLady skrev (2 timer siden):

B-menneske. Det fungerer dårlig med enkelte ekstreme A-mennesker som skal opp 7 hver dag. 

Jeg er også B-menneske, men å gå på jobb er da ikke ekstremt? Da er kl.7 seint å stå opp. 

Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er også B-menneske, men å gå på jobb er da ikke ekstremt? Da er kl.7 seint å stå opp. 

Ja, jeg står opp før 7 når jeg skal på jobb, men jeg gjør det ikke når jeg har fri. A-menneskene vil gjerne opp tidlig uansett. 

Burde kanskje presisert at jeg mente uansett om de har fri eller ikke. 

Endret av TheCatLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...