Gå til innhold

30 000,- mnd, to barn alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer jeg det? 

Barnehagebarn. Ja, jeg jobber fullt selv med 200,- i timen, så jeg snylter ikke på noen. 

Anonymkode: e6452...861

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ikke klare det?🧐

Anonymkode: c2f15...bcb

• Liker 16
Skrevet

Jeg har utbetalt en tusen lapp mer pr. Mnd, og jeg klarer meg fint. Har også to barn på 9 og 12 år. Litt større utgift med to barn i bhg, men kanskje du kan ha rett på redusert foreldrebetaling? 

Anonymkode: cb273...712

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt ann på boutgifter det. Jeg har ca 25000 i mndn og har 2 barn. Går helt fint. 

Anonymkode: 34703...93a

Skrevet

30000 er da mye penger. Hvorfor skal ikke det gå? 

Anonymkode: e862e...d0b

• Liker 19
Skrevet

Det skal da gå bra det..

Skrevet

Bare nysgjerrig- hva jobber du med (med tanke på lønnen)?

Anonymkode: e314d...8f6

• Liker 2
Skrevet

Hva er boutgiftene?

Anonymkode: 20b25...17c

• Liker 3
Skrevet

Jeg har samme, to barn på skole. Klarer oss akkurat, ikke mye rom for sparing enda da. Men alle har det de trenger 🌸

Anonymkode: 70176...0a8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har 19000 på AAP. To barn. Traaaangt. 

Anonymkode: f9529...852

• Liker 5
Skrevet

Har man under 550 000 (ca!) så har man rett på redusert pris i barnehage eller Sfo om det er aktuelt for deg. Ellers så spørs det jo på leie eller huslån. Jeg bor i Stavanger og her går det greit, men hadde nok ikke klart det i Oslo....

Anonymkode: efa93...370

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Har to barn 50/50, vurderer å gå fra mannen (vi har ikke felles barn), har utbetalt rundt 35.000,- i mnd. 

Akkurat nå har vi store faste utgifter, men de vil kanskje gå ned med en voksen mindre i husstanden? Mindre i forsikring, en bil mindre, mindre til strøm og mat osv? 

Anonymkode: b20a7...da3

• Liker 2
Skrevet

Men du har ikke utvidet barnetrygd, tilsynstønad evt barnebidrag? Eller er dette med i de 30000?

Anonymkode: 918f2...cf7

• Liker 2
Skrevet

Har 2 barn 50/50. 2,65 mill i lån, utbetalt 30-32 i mnd. Går helt fint. Whooping 400 i avslag på sfo. 

Anonymkode: 57c7a...524

• Liker 1
Skrevet

Du kan kanskje få støtte til barnetilsyn og overgangsstønad? Barnebidrag? Redusert utgift til barnehage? 

Dersom boutgiftene ikke er for høye, så vil du klare deg utmerker 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mellom16-20000 utbetalt, pluss barnetrygd.. Klarer meg helt fint! 

Anonymkode: c86a3...37d

• Liker 1
Skrevet

TS: Ganske meningsløst å ikke skrive hva som står igjen etter at boutgifter er betalt? 

Det betyr nada hva du har i total inntekt. Det som betyr noe, er hva du har igjen etter at faste, nødvendige kostnader er betalt. 

Anonymkode: 328b4...17f

• Liker 4
Skrevet

Har ca samme utbetalt i netto og sitter igjen med slikk og ingenting, så må jobbe ekstra pga dette. Jeg er ikke alene lengre heller. Bare i boliglån og forsikring ryker halve lønna mi.. 

Inntekt - irrelevant å oppgi uten utgifter 

Anonymkode: 66a85...42f

• Liker 2
Skrevet

Er de 30000 netto eller brutto?

Anonymkode: d4b34...b28

Skrevet

Vi har 29.000, men sliter selv om det går. Vanskelig å svare på uten standpunkt på faste boutgifter ect selv om 30.000 er bra utbetalt.. f.eks er faste utgifter m.m her ca 25.00,- så sitter igjen med drøyt 4000,- til mat, drivstoff og "morro" = "morro" blir det nesten nada av siden vi er 2 voksne og 2 barn 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...