AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Hei, M30 her For en tid siden kjøpte jeg en stor pakke med sexleketøy til meg og pulekompis, og mye anal-leketøy. Min PK liker anal, så det er ingen problem - men for et par uker siden røpte hun at hun tenner sykt på tanken om å "pegge" mannfolk, og vi snakket litt om det. Åpen som jeg er, så sa jeg meg enig i å prøve dette. For et par dager siden så prøvde jeg en butt plug, den minste jeg kunne finne, bare for å gjøre meg klar...og det var jævlig vondt! leste meg opp på analsex før det, og fulgte råda der, med å slappe av, bruke mye glid, varme opp, osv. Men fortsatt gjorde det veldig vondt. Det skal sies at jeg har vært plaget med hemoroider en stund, mest på yttersiden...så kanskje dette har noe å si? Men samtidig så har jeg aldri hatt vondt med avføring, og da "kabler" som har vært langt tykkere enn den butt plugen jeg prøvde. Skal det virkelig gjøre vondt, eller er det A) jeg som plages med hemoroider B) er helt nybegynner / ikke vet hva jeg driver på med Anonymkode: cb57c...9ec
Fioljenta Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 «Kabler» går ut. Plugger inn. Hemorider kan protestere mer på den ene enn den andre veien... 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Det er derfor mange kvinner ikke liker det også, Dette er ikke for alle. Anonymkode: 33f28...14d 17
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Det gjør vondt fordi det ikke et naturlig å putte ting inn der. Kroppen ser på det som uønsket/skadelig, og reagerer da med smerte. Anonymkode: 6c055...1c6 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 Ts vet at analen først og fremst har en funksjon? Til å bæsje med. Anonymkode: 2ff91...586 2
Syngemann Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Du sier du er åpen for dette, men vil du det egentlig? Håper du kjenner etter hvor grensene dine går, og ikke bare gjør det fordi hun vil det. Om dere virkelig vil dette begge to så er det sexologer som også er lege, dere kanskje kan gå til? Men hvis dette ikke er noe for deg om du kjenner etter, så vær så snill å ikke la deg presse til det. En kan ofte få inntrykk her og andre steder at alle digger analsex, men faktisk er det mange av begge kjønn som ikke ønsker analsex, eller t.o.m. synes det er turn-off. Endret 12. februar 2021 av Syngemann 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #7 Skrevet 13. februar 2021 Det beste du kan starte med, er din egen finger. Da kan du kjenne etter nøyaktig hvor det blir vondt, og om det er utvekster der. Du klarer dette. Hva er vel litt smerte, mot din partners glede? Anonymkode: a0722...5c3
OxBall Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Du må slappe av i lukkemuskmaturen bak der. Start med noe smått, en finger er passe. Trenger ikke putte den så langt inn, et ledd eller to er nok. Når dette går greit, så prøver du med buttpluggen. Det blir nok noe helt annet når hun skal pule deg i rompa med en strap-on. Det skal ikke gjøre vondt, men lykke til 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Anal sex har høy risiko for AIDS. Så jeg ville bare gått for en Vagina. Anonymkode: 95d1e...165
OxBall Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Anal sex har høy risiko for AIDS. Så jeg ville bare gått for en Vagina. Anonymkode: 95d1e...165 Han skal bli pult i rompa av en kvinne med strap-on. Det er en fordel å lese hva tråden handler om. 2
Chantielle Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Ryddet for brukerdebatt. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Analsex kan være veldig smertefullt, men siden du har prøvd forsiktig frem tror jeg det er hemoroider som ødelegger for deg Anonymkode: b9f80...571
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Lukkemuskelen, den innerste, som ikke er viljestyrt forteller deg hva du virkelig ikke liker. Lytt til kroppen. Vær ett med deg selv. Å overkjøre kroppen er selvskading. Anonymkode: 6d002...73c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 Det skal ikke gjøre vondt. Hvis du varmer opp og slapper av er det bare godt. Men hvis du strammer eller har motstand i kroppen så blir det vondt. Du må ville det her. Det er særlig viktig ved pegging fordi dama ikke kjenner deg fysisk når hun bruker strap-on på deg. Viktig at dere prater sammen hele veien og at DU styrer tempo osv. Ta det rolig, ikke press deg, bruk tid, begynn med noe lite osv. Kos deg Hilsen kvinne Anonymkode: 9bc70...933 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Gjentar til det kjedsommelige, ikke alle er skapt for å nyte analsex. Virker som mange tror at det alltid er mulig, bare man er villig til å forsøke. For noen er det bare vondt, uansett hvor mye lyst man har til å få nytelse av det, og uansett hvor tålmodig og riktig det utføres. (Min nåværende partner er dessverre slik. Hvilket jeg naturligvis respekterer. Er voksen nok til å ikke engang ønske sex som ikke begge to kan nyte.) For andre er det ekkelt og noe de har mentale sperrer for. Begge deler skal respekteres. Anonymkode: f2699...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå