Pappahjerte123 Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Hei dere, Jeg har en vakker datter på snart 1.5 år. Hun er glad og frisk og rask og full av energi og påfunn. Men hun har alltid nyst mye. Det er vel ganske vanlig når de er helt små babyer men nå er hun altså snart 1.5 år og nyser fortsatt veldig mye etter min mening. Det er hver dag og i gjennomsnitt kanskje 5-6 ganger hver dag fra morgen til kveld. På nattestid sover hun godt og nyser ikke. Er dette noe som er normalt for barn i denne alderen etter deres mening eller er det noe jeg burde sjekket ut med lege? Hun er ikke forkjølet og nysingen har aldri vært sammen med hoste eller snørrete/rennende nese da hun ikke har vært plaget av dette i det hele tatt hittil. Så det er ikke forkjølelse som er grunnen men er det da normalt å nyse såpass mye som småbarn?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Det var kanskje litt ofte ja.. Kanskje hun er allergisk mot noe? Jeg ville spurt lege Anonymkode: b3064...83a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var kanskje litt ofte ja.. Kanskje hun er allergisk mot noe? Jeg ville spurt lege Anonymkode: b3064...83a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var kanskje litt ofte ja.. Kanskje hun er allergisk mot noe? Jeg ville spurt lege Anonymkode: b3064...83a Er 5-6 ganger i døgnet ofte? Shit. Jeg nyser nærmere 20 på en god dag. Anonymkode: 113e9...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå