AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Når man forandrer skattekortet og det står at det blir trekt etter det skattetrekket som man har satt, går resten automatisk da? At Arbeidsgiver henter det osv...Sitter de på skatteetaten og ser gjennom når man har forandret skattekortet? Vet ikke om de avslår søknader, men på min side står det at det blir trekt etter den prosenten jeg fikk satt ned til. Er det godkjent da? Har valgt å ha litt lavere skattetrekk i år. Flere? Anonymkode: f46e9...0f5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Automatikk når nytt skattekort blir sendt ut osv? Anonymkode: f46e9...0f5
Gjest Føsleguri Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Det sitter ingen i skatteetaten og sjekker hver eneste endring av skattekort som blir gjort. Arbeidsgiver skal få melding fra Altinn at en eller flere arbeidstakere har endret skattekort.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Men ser arbeidsgiver noe mer på det en på melding? Eller går det automatisk der og? Anonymkode: f46e9...0f5
Gjest Føsleguri Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men ser arbeidsgiver noe mer på det en på melding? Eller går det automatisk der og? Anonymkode: f46e9...0f5 Tror det er litt ulikt i de forskjellige lønnssystem. I det systemet jeg bruker må jeg hente inn endrede skattekort selv etter at jeg har fått melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå