Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA, kanskje dette bare er en bagatell for de fleste, men hver gang jeg sitter på med kjæresten så blir jeg så irritert. Han driter i blinklyset og jeg syntes det er så egoistisk overfor andre bilister. Jeg ser jo hvor oppgitt noen blir også og føler meg flau ved siden av. Når jeg spør hva som er så vanskelig med å bruke blinklys så sier han at han kjører sånn det er mest behagelig for han og at han ikke gidder å rote med det? Det tar deg to sekunder, sier jeg! Biler må stå og vente på deg når de egentlig kunne kjørt hadde du giddet å blinke! 

Dagens utblåsning!

Ps: kjører også selv, men sitter jo på med han også.

Anonymkode: e2b51...f21

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du bruke bilbeltet så du sitter trygt den dagen det smeller, men ikke gidd å oppdra typen din. Jeg hadde bare sagt gjør hva faen du vil, men du tar bota og konsekvensene selv. 

Anonymkode: db184...753

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen bagatell. Det sier veldig mye om hans holdninger. Gir han blaffen i å ta hensyn til andre i andre situasjoner også?

• Liker 20
Skrevet
Hulderen skrev (Akkurat nå):

Det er ingen bagatell. Det sier veldig mye om hans holdninger. Gir han blaffen i å ta hensyn til andre i andre situasjoner også?

Han har noe annet rart for seg når vi kjører bil. På E18 blir han irritert over alle lastebiler, sier de bare er i veien og burde hatt egne veier. Jeg prøver å si at vi er helt avhengige av lastebiler og alt hadde stoppet opp uten de, så selvfølgelig skal de også være på veien. Men det går ikke inn.

Ts

Skrevet

Du får si at han får glede seg til den dagen det smeller, og nå når mange har kamera, så er det ikke vanskelig å finne synderen.

Hva med å nekte å sitte på? Si at enten kjører du, eller så drar han alene. Stå i det i et par dager, så han ser du mener alvor.

Anonymkode: 2f288...2a8

• Liker 5
Skrevet

Dumpegrunn. Det vitner om underliggende mangel på empati og det som verre er. 

Anonymkode: e3259...80e

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

JA, kanskje dette bare er en bagatell for de fleste, men hver gang jeg sitter på med kjæresten så blir jeg så irritert. Han driter i blinklyset og jeg syntes det er så egoistisk overfor andre bilister. Jeg ser jo hvor oppgitt noen blir også og føler meg flau ved siden av. Når jeg spør hva som er så vanskelig med å bruke blinklys så sier han at han kjører sånn det er mest behagelig for han og at han ikke gidder å rote med det? Det tar deg to sekunder, sier jeg! Biler må stå og vente på deg når de egentlig kunne kjørt hadde du giddet å blinke! 

Dagens utblåsning!

Ps: kjører også selv, men sitter jo på med han også.

Dette vitner om ekstremt lite refleksjon, evt. lav intelligens.

• Liker 5
Skrevet

Det finnes en spesiell plass i helvete for de som ikke blinker i trafikken.

Er enig med siste taler i at det er dumpegrunn, fordi det tyder på manglende hensyn og evne til å sette seg inn i andres situasjon. 

• Liker 8
Skrevet

Eksen min brukte ikke blinklys, brydde seg ikke om vikeplikt. Dundret gjennom sentrum uten å ta hensyn. 

Anonymkode: 5b8ea...15d

Skrevet

Hvorfor er ts sammen med en mann som er så idiot? Han må være jævla god i senga..

Anonymkode: 5e85b...279

Skrevet

Da får du bare be han om å begynne å legge til side litt penger:

Screenshot_20210212-184244_Chrome.jpg

• Liker 2
Skrevet

Er jeg alene i trafikken, så gidder jeg ikke å bruke blinklys. Men jeg skjønner at ikke alle er i stand til å foreta slike beslutninger på egenhånd, det ser jeg ofte når jeg er ute på veien.. 

Bruk blinklys når det er folk i nærheten som trenger å vite at du har planer om endre fil/retning! 

Det er mange idioter ute i trafikken som er totalt blottet for en logisk og fornuftig tankegang, og da må regelverket dessverre tilpasses disse.

Skrevet

Snakk om å tro at han er i verdens sentrum! ‘Mer behagelig’ å ikke blinke?? Atte hva???

Nei, han der oppfører seg som en fjortis. Null empati eller vilje til samarbeid. Det er faktisk mye samarbeid i trafikken, det gjør at antall ulykker og skader holdes relativt lavt nede. 

Anonymkode: 4220f...c24

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville mistet en del respekt for kjæresten min om han ikke brukte blinklysene. Å bruke blinklyset handler om å vise hensyn. At han ikke gidder å vise hensyn sier mye om hvordan han forholder seg til verden og andre mennesker. 

Anonymkode: 74128...cbe

• Liker 3
Skrevet

Er dette en mann du har tre barn og åtte millioner i gjeld med?

Hvis ikke ville jeg seriøst vurdert å kutte ham ut. Ikke på grunn av blinklyset i seg selv (som jo er respektløst, egoistisk og ekstremt umodent), men på grunn av hva det sier om ham i et bredere bilde...

• Liker 1
Skrevet
Oppgitt78 skrev (15 minutter siden):

Er jeg alene i trafikken, så gidder jeg ikke å bruke blinklys. Men jeg skjønner at ikke alle er i stand til å foreta slike beslutninger på egenhånd, det ser jeg ofte når jeg er ute på veien.. 

Bruk blinklys når det er folk i nærheten som trenger å vite at du har planer om endre fil/retning! 

Det er mange idioter ute i trafikken som er totalt blottet for en logisk og fornuftig tankegang, og da må regelverket dessverre tilpasses disse.

Hvorfor gidder du å gjøre forskjell på om det er folk i nærheten eller ikke. Hvis du alltid bruker blinklys, glir det inn i "automatikken" og du gjør det uten å tenke over det.

Hørte forresten et rykte om at blinklys skal degraderes til ekstrautstyr på biler som koster over 800 000 kr. :ler:🚗

Anonymkode: 64e46...35d

• Liker 4
Skrevet

Så kleint!! Eier han ikke skam?

Anonymkode: 80968...f31

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gidder du å gjøre forskjell på om det er folk i nærheten eller ikke. Hvis du alltid bruker blinklys, glir det inn i "automatikken" og du gjør det uten å tenke over det.

Hørte forresten et rykte om at blinklys skal degraderes til ekstrautstyr på biler som koster over 800 000 kr. :ler:🚗

Anonymkode: 64e46...35d

Jeg foretrekker å være så bevisst på mine omgivelser som mulig når jeg er ute i trafikken, og opplever det som litt skjerpende når jeg aktivt må følge ekstra med for å kunne foreta vurderingen om det er nødvendig eller ei å blinke.. 😉 

• Liker 1
Skrevet

er du sammen med broren min? Han også nekter å bruke blinklys. Gidder ikke. Kjører altfor raskt gjør han også. Oppegående ellers, men helt amøbe i trafikken.

Anonymkode: e4c82...cc3

Skrevet

Jeg er mann og bruker ALLTID blinklys, for meg er det ren automatikk og det koster meg ikke en kalori. Bruker til og med blinklys når det ikke er en sjel rundt meg, men enkelte har tungt for det og de klarer ikke å gjøre flere ting samtidig.

Det vitner om egoisme og dårlige evner til å kjøre bil på en forsvarlig måte.

Anonymkode: b55ad...162

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...