Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært i et forhold i 6 år. Vi har det for det meste fint, men vi har ulike måter å kommunisere på, og jeg føler bare at jeg trenger mer enn det han gir.

Jeg har hatt perioder i dette forholdet hvor jeg har vært veldig needy, til den grad at jeg lenge har tenkt at jeg elsker han mer enn han elsker meg. Men så glimter han til innimellom å viser at det ikke stemmer, og at jeg må "roe meg" litt. Jeh mener needy i form av at jeg slipper alt for å være med han og prioritere han, på alle måter.

Det siste 1,5 året har vært ganske tøft. Vi har kranglet mye og nesten gjort det slutt. Men vi kom oss gjennom det, og har det veldig fint nå. Vi fikk en wake-up-call begge to, og nå skal det mye mer til for at vi blir sure på hverandre. I tillegg har jeg begynt å prioritere meg selv mye mer og bygge opp mitt eget liv, slik at alt ikke sirkler rundt han.

Men til nåværende problem; han er på ferie. Han er fra et land i Midt-Østen, og har vært der 3-4 ganger i løpet av disse 6 årene. Han er der gjerne 2-4uker av gangen, og denne gangen i 2,5 uke. Når han er der, har han enten slitt med nettforbindelse eller så er han opptatt med familie. Jeg forventer ikke lange samtaler hver dag. Men jeg er intr. i å vite hva han gjør og at han sender noen bilder, for jeg har aldri vært i det landet. Ønsker liksom bare at han skal inkludere meg mer! 

Har sagt det rett ut, men han blir ikke bedre på det. Og sånn er det hver gang han er der. Eneste gangen han tar seg tid til meg, er når han begynner å savne meg etter 5-6 dager, og vi sexter el. Men jeg vil ha bilder av huset han vokste opp i, byen hans, familien, naturen, hva som helst! Nå er det 5 dager til han kommer hjem, og eneste måten jeg får oppmerksomheten hans på, er ved å sende sex-relaterte mld'er..🙄 Det gjør meg skikkelig frustrert! Har prøvd å forklare han at når han er bortreist så lenge, så er det tøft nok for meg å savne han, om han ikke skal være helt fraværende i tillegg.

Er jeg for needy? Eller hadde dere også reagert?

Anonymkode: 9465c...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke needy.

Du er sammen med feil fyr.

Han bryr seg jo ikke om deg i det hele tatt.

• Liker 16
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (3 minutter siden):

Nei, du er ikke needy.

Du er sammen med feil fyr.

Han bryr seg jo ikke om deg i det hele tatt.

This. Right. Here. 

Han er en dritt som kaster ut smuler for å få deg til å bli. Ikke spis smulene. Krev KAKE. 

Anonymkode: f491c...f80

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

This. Right. Here. 

Han er en dritt som kaster ut smuler for å få deg til å bli. Ikke spis smulene. Krev KAKE. 

For en kommentar!!!!!!! 
«Ikke spis smulene. Krev kake». Jeg skal huske det forever! 😁❤️

Anonymkode: 72646...5c9

• Liker 13
Skrevet

Du kommer til å bli hetsa her kun fordi du skrev at han er fra et muslimsk land. 

Anonymkode: a7fcd...d57

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er flau over boforholdene og ikke vil vise deg hvordan det er der han kommer fra.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kommer til å bli hetsa her kun fordi du skrev at han er fra et muslimsk land. 

Who cares

Skrevet

Han skal kun være der i 2,5 uker? Syns du må gi kjæresten din litt pusterom. Han er sjelden i hjemlandet sitt, og når han først er der, så trenger han vel ikke bruke tiden på DEG? To, tre uker er ikke lenge. 

• Liker 6
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er flau over boforholdene og ikke vil vise deg hvordan det er der han kommer fra.

Han skryter jo så mye av det. Og vi kjenner hverandre såpass godt, at vi har ingenting å skamme oss over. Jeg ser familien min like ofte som han ser sin, fordi de bor 9 timer unna meg. Og jeg reiser store dett for 1 uke. Og selv om jeg er opptatt med familie, svarer jeg han alltid og vi sender masse mld'er. Og han spør også om bilder av huset, folk og natur, fordi det er annerledes enn her vi er fra. Og jeg sender, selv om det ikke er noe spes for meg, å sende bilde av skog og åker..

TS

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (7 minutter siden):

Han skal kun være der i 2,5 uker? Syns du må gi kjæresten din litt pusterom. Han er sjelden i hjemlandet sitt, og når han først er der, så trenger han vel ikke bruke tiden på DEG? To, tre uker er ikke lenge. 

Han tar jo kontakt når HAN ønsker det - for sex.

Anonymkode: 48482...dc8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han skryter jo så mye av det. Og vi kjenner hverandre såpass godt, at vi har ingenting å skamme oss over. Jeg ser familien min like ofte som han ser sin, fordi de bor 9 timer unna meg. Og jeg reiser store dett for 1 uke. Og selv om jeg er opptatt med familie, svarer jeg han alltid og vi sender masse mld'er. Og han spør også om bilder av huset, folk og natur, fordi det er annerledes enn her vi er fra. Og jeg sender, selv om det ikke er noe spes for meg, å sende bilde av skog og åker..

TS

Stort sett så sitter man på svarene selv, man trenger ikke et forum for å legitimere det man føler. Det er bare du som kjenner ditt eget breaking point, og vet hva du aksepterer eller ikke aksepterer. Ikke sext med han hvis det er alt han gir deg, krev noe tilbake. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han tar jo kontakt når HAN ønsker det - for sex.

Det er vel viktigere hvordan han oppfører seg ellers i forholdet. Personlig så hadde jeg følt meg kvalt hvis jeg daglig skulle melde/ringe og sende bilder  til en kjæreste når jeg er på ferie. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS

At han skryter mye, er ikke det samme som at han er stolt av det. Snarere tvert i mot. Jeg tenker at han overdriver fordi han føler seg underlegen. Neste gang han skryter, så forlang bilder. Har han ikke selv, så kan han få fra familien.

• Liker 5
Skrevet
Hannah80 skrev (6 minutter siden):

Det er vel viktigere hvordan han oppfører seg ellers i forholdet. Personlig så hadde jeg følt meg kvalt hvis jeg daglig skulle melde/ringe og sende bilder  til en kjæreste når jeg er på ferie. 

Men det er ikke mer viktig hvordan hun oppfører seg enn hvordan han oppfører seg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For en kommentar!!!!!!! 
«Ikke spis smulene. Krev kake». Jeg skal huske det forever! 😁❤️

Wow takk 😀

Skrevet

Du mistet meg da jeg kom til at han er fra et land i Midtøsten....altså, dersom han er kristen eller jøde er det kanskje håp. Men om han er muslim, er du jo bare naiv og mangler selvrespekt som er sammen med han. De fleste vet hvilket rasistisk og sexistisk menneskesyn mange muslimer har.

Anonymkode: f905d...8dd

• Liker 2
Skrevet

Menn må jo gjerne ha ting inn med teskje ;) Er det mulig at du ikke er tydelig nok?

Har du forklart at du er interessert i å se hvordan det er hvordan han kommer fra? Huset der foreldrene bor, der han gikk på skole, natur, kanskje familie osv.

Tror kanskje du må be helt spesifikt om bilder av det du ønsker å se. Sammenlign gjerne med det du gjorde for ham. Men det må jo være greit om han tar bildene når han er der, og så viser og forteller når han kommer hjem ...?

Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Menn må jo gjerne ha ting inn med teskje ;) Er det mulig at du ikke er tydelig nok?

Har du forklart at du er interessert i å se hvordan det er hvordan han kommer fra? Huset der foreldrene bor, der han gikk på skole, natur, kanskje familie osv.

Tror kanskje du må be helt spesifikt om bilder av det du ønsker å se. Sammenlign gjerne med det du gjorde for ham. Men det må jo være greit om han tar bildene når han er der, og så viser og forteller når han kommer hjem ...?

Jo, forsåvidt. Men selv om han er på ferie, så har han ikke totalt ferie fra alt her hjemme. Man unngår ikke kontakt i 2,5uke. Han har store barn her hjemme også (ikke med meg), som han ringer jevnlig. Men de har jo vært der før, så de bryr seg ikke om bilder osv. Så vi har jo ulike behov.

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (18 timer siden):

Virkelig? Min kjæreste er i Midtøsten NÅ og sender like ofte meldinger som når han er hjemme. Sexy ting ja, men også forteller hva han gjør, sender bilder/små filmer av steder og bygninger og folk. Er han veldig opptatt en dag kommer det først på kvelden eller neste dag. Men jeg hører fra ham hver dag. Det er noe av det fineste, det at han tenker på meg. "Se, her et min nevø, han bygger et tårn". "Sånn ser det ut på markedet". Han inkluderer meg. 

Anonymkode: 51464...6c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du mistet meg da jeg kom til at han er fra et land i Midtøsten....altså, dersom han er kristen eller jøde er det kanskje håp. Men om han er muslim, er du jo bare naiv og mangler selvrespekt som er sammen med han.

Anonymkode: f905d...8dd

Du liker ikke muslimer, så derfor har folk som dater dem masse intenst negative kjennetegn? Skikkelig ridder, du. 

Anonymkode: 51464...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...