AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Da jeg var hos frisøren bruke jeg over 3000kr på (folie)striping som inkluderte noen kuringer (som jeg gjetter var dyre). Dette synes jeg var veldig dyrt, men prisen kan vel ha økt mye siden jeg har tjukt, langt og mørkt hår, så man trenger mer tid og mer produkt. Ellers var det jo shampoo, balsam og et produkt for å få løs opp floker enklere. Har frisøren scammet meg, eller er det virkelig så dyrt? Anonymkode: 26134...710
Natta1980 Skrevet 13. februar 2021 #2 Skrevet 13. februar 2021 Det er virkelig så dyrt. Jeg betalte 2000 i fjor da jeg hadde veldig kort hår, og stripene var så vidt synlige da hun var ferdig. Fikk sjokk da jeg så meg i speilet etter vask og håret var like mørkt. Klagde på det, men frisøren sa bare at "det har jo blitt en del lysere", så jeg orka ikke krangle. Det er stort sett den prisen jeg har pleid å betale for striper de siste 6-7 årene, enten det har blitt kjempelyst med masse striper eller bare noen få synlige striper. En kur ligger vel på 200-300. 2
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2021 #3 Skrevet 13. februar 2021 En kur hos frisør er bare tull, bedre da å bare kjøpe hele boksen å kure hjemme. Koster det samme og du får 20 flere behandlinger. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 Jeg gikk til en av de mest populære frisørene i storbyen jeg bor i. Betalte 2000kr for balayage på hår til korsryggen, håret ble stripet i folie, vasket, balsam og toningfarge oppå, føning og produkt til slutt, dette tok to timer. Masse foliestriper er jo enda mer tidkrevende og jeg tror de tar 2500kr for det på samme salong. Derfor tok jeg balayage for da slipper jeg en så tydelig ettervekst og kan gå sjeldnere til vedlikehold. Anonymkode: ac8d2...7cf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå