AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Og dagen etter eller en uke etterpå får jeg en telefon når venner eller familie ringer og sier at den personen er død. Det har skjedd minst 5 ganger. Det høres koko ut. Jeg sier det ikke til noen. Jeg vil ikke ha det slik. Andre som også senser (eller hvordan jeg skal si det), at noen nære eller fjærne dør? Senest var for en måned siden. Anonymkode: 3db8b...693 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Når skal jeg dø da? Anonymkode: a8dfe...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Samme her, ikke alltid død men alvorlig sykdom etc ( som muligens kan føre til død senere?). Er ikke med alle men med noen. Skikkelig creepy. Anonymkode: a5c9b...ad6 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når skal jeg dø da? Anonymkode: a8dfe...8bb Du misforstår. Da mammas eks døde for 4 uker siden, hadde ikke jeg snakket eller hatt kontakt med han på 4 år. På kvelden en fredag fikk en en følelse, så bare visste jeg at Christian var død. Og på kvelden på lørdagen ringte mamma meg og sa: Christian er død. Anonymkode: 3db8b...693 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her, ikke alltid død men alvorlig sykdom etc ( som muligens kan føre til død senere?). Er ikke med alle men med noen. Skikkelig creepy. Anonymkode: a5c9b...ad6 Eller sykdom. Slik har jeg det også. Men jeg tør ikke snakke med noen om det, for det høres jo koko ut. Anonymkode: 3db8b...693 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 Jeg drømmer det. Noen ganger er det vedkommende som dør som dør i drømmen. Andre ganger en difus person, men drømmen forteller hvilket forhold jeg har til den som dør. Har og drømt omen bekjent som lå kritisk skadet og så kom bestevennen til meg i drømmen og fortalte at denne bekjente kom til å overleve. Bestevennen var kledd i hvitt med vinger. Min bekjente overlevde. Rett etter døde bestevennen (som kom til meg i drømmen) brått og uventet. Anonymkode: b60d4...5af 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 Jeg fikk en gang ett bilde opp i hodet hvor en kollega sier til meg «**** har fått kreft. Viste du det?» to måneder senere kommer denne kollegaen bort til meg og sier «vet ikke om du vet det, men **** har fått kreft.» gikk kaldt nedover ryggen for å si det sånn. Ikke opplevd det siden da, men det har satt en liten støkk i meg. Anonymkode: 3bfda...409 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller sykdom. Slik har jeg det også. Men jeg tør ikke snakke med noen om det, for det høres jo koko ut. Anonymkode: 3db8b...693 Ja har aldri snakket høyt om det jeg heller. Dette gjelder mange ting da, samtlige som har ringt meg for å fortelle at de er gravide har jeg også visst når jeg så navnet på telefonen hvorfor de ringte. Der «rare» er at jeg mista svigerfar for en tid tilbake, men den så jeg ikke komme, så det virker litt tilfeldig når det kommer. Anonymkode: a5c9b...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg drømmer det. Noen ganger er det vedkommende som dør som dør i drømmen. Andre ganger en difus person, men drømmen forteller hvilket forhold jeg har til den som dør. Har og drømt omen bekjent som lå kritisk skadet og så kom bestevennen til meg i drømmen og fortalte at denne bekjente kom til å overleve. Bestevennen var kledd i hvitt med vinger. Min bekjente overlevde. Rett etter døde bestevennen (som kom til meg i drømmen) brått og uventet. Anonymkode: b60d4...5af Hmm.. Altså jeg er fullstendig våken. Det har aldri skjedd i søvne. Blir du redd? Anonymkode: 3db8b...693
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og dagen etter eller en uke etterpå får jeg en telefon når venner eller familie ringer og sier at den personen er død. Det har skjedd minst 5 ganger. Det høres koko ut. Jeg sier det ikke til noen. Jeg vil ikke ha det slik. Andre som også senser (eller hvordan jeg skal si det), at noen nære eller fjærne dør? Senest var for en måned siden. Anonymkode: 3db8b...693 Ja. Blir ofte litt engstelig og får ikke sove natten før/samme dag. Anonymkode: a6b11...f5d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja har aldri snakket høyt om det jeg heller. Dette gjelder mange ting da, samtlige som har ringt meg for å fortelle at de er gravide har jeg også visst når jeg så navnet på telefonen hvorfor de ringte. Der «rare» er at jeg mista svigerfar for en tid tilbake, men den så jeg ikke komme, så det virker litt tilfeldig når det kommer. Anonymkode: a5c9b...ad6 Hmm.. de følelsene.. det er jo rart. Ja.. Huff da. Kondolerer til deg ❤️ Anonymkode: 3db8b...693 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 Jeg senser ulike ting, både sykdom og ulike hendelser. Får ikke inn dødsfall. Anonymkode: 6fe36...cef
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Jeg vil heller ikke ha det sånn. Det er sjelden jeg ser for meg hvem som dør (det har skjedd en gang), men det er den klamme, ekle følelsen hver gang. Gjerne i 3-4 tiden på natta. Skulle gjerne tatt det bort. Anonymkode: a6b11...f5d 1
tussi84 Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 Ja. Jeg visste hvilke år som både mormoren min og bestefaren min kom til å dø. Ble på en måte varslet en til to år før dødsfallet skjedde, med årstallet det skulle skje på. 2012 og det 2019. Mormor døde i 2012 og bestemor i 2019..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 Vet om noen andre som gjør det samme. Jeg vet også at det er litt tilfeldig med denne personen om hvem vedkommende senser det med. Denne personen vet også om folk skader seg (visste at jeg skadet meg, men at det kom til å gå bra for eksempel). Anonymkode: e9979...402
Stoltskeiv Skrevet 12. februar 2021 #16 Skrevet 12. februar 2021 Min bestemor døde brått og uventet en høstnatt. Den natta våknet jeg halv 3, og hadde en rar følelse i meg. Og på morningen ringte mamma å sa at bestemor er død, og hun døde halv 3 på natta. Ikke så lenge etter så døde en veldig god venn av meg av kreft. Alle visste han skulle dø, men ikke at det skulle gå så kjapt. Men da jeg sto på butikken, så stoppet alt bare opp og jeg fikk en intens følelse på at han er død. En time senere fikk jeg tlf om at han døde for en time siden. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #17 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm.. Altså jeg er fullstendig våken. Det har aldri skjedd i søvne. Blir du redd? Anonymkode: 3db8b...693 Ikke redd akkurat. Men det er ubehagelig å vite at nå snart dør noen man står nært. Ser døde også. Noen ganger så tydelig at man skulle tro de var i levende livet. Anonymkode: b60d4...5af 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #18 Skrevet 12. februar 2021 Dere som senser slikt: Dette kan dere tjene penger på. Tegn livsforsikring på den som skal dø - er det kjendiser kan dere legge inn et veddemål hos bookmakere. Pengene dere tjener kan dere gi til et godt formål, f.eks. Mental helse. Ikke kast bort denne gaven - la den komme til nytte (og la forsikringsselskapene og bookmakerne blø...)! Anonymkode: e98eb...c33 4
Syngemann Skrevet 12. februar 2021 #19 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Traktorlesba96 skrev (22 minutter siden): Min bestemor døde brått og uventet en høstnatt. Den natta våknet jeg halv 3, og hadde en rar følelse i meg. Og på morningen ringte mamma å sa at bestemor er død, og hun døde halv 3 på natta. Ikke så lenge etter så døde en veldig god venn av meg av kreft. Alle visste han skulle dø, men ikke at det skulle gå så kjapt. Men da jeg sto på butikken, så stoppet alt bare opp og jeg fikk en intens følelse på at han er død. En time senere fikk jeg tlf om at han døde for en time siden. Dette kjenner jeg meg igjen i. Å våkne opp om natta med helt vilt sterk følelse av at noe har skjedd. Og så få beskjed om dødsfall av noen jeg kjenner godt påfølgende dag Har også følt et plutselig behov for å ta kontakt med noen. Fått en vanvittig sterk melankolsk følelse. Har ikke hatt kontakt med hen på et år, når jeg tar kontakt på sms var faren akkuratt død mens hen var på dødsleie. Kjente selv faren godt og så på ham som en venn. Endret 12. februar 2021 av Syngemann
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #20 Skrevet 13. februar 2021 Rett før mormoren min døde, fikk jeg i noen dager en sterk følelse av nærværet til min avdøde bestefar, som ba meg besøke mormor. Fikk en følelse av at det hastet og var viktig at jeg fikk pratet med henne. Da hadde jeg ikke sett eller snakket med henne på flere år og visste ikke noe om hvordan det sto til med henne. Jeg valgte dessverre å ignorere dette, tenkte det bare var tull.. Og et par uker senere døde hun. Anonymkode: 91e1a...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå