Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner et stikk i magen av misunnelse hver gang noen har forlovet seg eller giftet seg og det popper opp i nyhetsoppdateringen på facebook, jeg vil virkelig ha det! Hvorfor kan det ikke bare skje meg? Den store kjærligheten, er den der ute? 

Anonymkode: 37906...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er singel? 

Anonymkode: 34dc7...4bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er singel? 

Anonymkode: 34dc7...4bd

Nei, men jeg tror ikke det kommer til å bli noe med han jeg er med

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, men jeg tror ikke det kommer til å bli noe med han jeg er med

...Så da bør du bli singel? 

Anonymkode: d5d76...34f

• Liker 4
Skrevet

Hvis det ikke skjer med han du er med må du velge at det ikke skjer deg eller dumpe han og finne noen det skjer med. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg kjenner et stikk i magen av misunnelse hver gang noen har forlovet seg eller giftet seg og det popper opp i nyhetsoppdateringen på facebook, jeg vil virkelig ha det! Hvorfor kan det ikke bare skje meg? Den store kjærligheten, er den der ute? 

Anonymkode: 

At det skjer med deg, betyr jo at det kan skje med deg også. Og husk at verken bryllup eller forlovelse =lykke. Lykken ligger i det gode livet og parforholdet, gift eller ikke gift...Aner ikke hvor mange jeg kjenner hbor alt er såååå fantastisk på sosiale medier, men så er realiteten ganske mye mer nyansert...

• Liker 1
Skrevet
Mona123 skrev (8 minutter siden):

Hvis det ikke skjer med han du er med må du velge at det ikke skjer deg eller dumpe han og finne noen det skjer med. 

Eller enda bedre: lære å være lykkelig alene 

Anonymkode: 78dfc...0fa

• Liker 1
Skrevet

Men har dere det fint sammen? Forholdet deres er like fint uansett om dere er forlovet/gift eller ikke

Anonymkode: d33a5...79f

Skrevet

Fortsettelse. Jeg var gift for noen år siden. Det var psykisk vold og utroskap. Nå er jeg kjæreste med en god mann. Hva som står på papiret har ingenting å si på hvor stor kjærligheten er

Anonymkode: d33a5...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...