Gå til innhold

Dine bonusbarn, hvordan var de den første tiden etter du traff dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig møtt min kjærestes datter, ei jente på 8 år. Hu er helt fantastisk søt, snill og bare god🤗💕 men etter møte med meg hadde hun sagt til faren sin at hun ikke ville møte meg flere ganger... noen dager etter dette, spurte hun nårtid hun kunne invitere meg på middag. Skjønner at ting tar tid og venne seg til, så derfor lurer jeg på hvordan det var for dere å møte barna til kjæresten? hvordan tok de deg imot? 

Anonymkode: 5deb4...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten var gutten kjempepositiv og jenta veldig negativ. Det har nok både med alder å gjøre (han var liten, hun pre-teen), og med kjønn å gjøre. Gutten var veldig på at "pappa bør få seg en kjæreste". Jenta skulle ikke ha andre jenter i hus. Hun ble veldig truet av at en annen fikk pappas oppmerksomhet. 

Med tiden har hun myknet litt. Det ble lettere etter hun traff meg, og fikk et ansikt å forholde seg til. Hun er godt nok oppdratt til at hun er høflig. Men hun er alltid mye vanskeligere og surere etter at hun kommer fra moren sin, og jeg er rimelig sikker på at mor egger henne mot oss. Det er slitsomt. 

Anonymkode: c439b...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...