AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg er snart 50 år og det er leenge siden jeg var gravid. Hadde bekkenløsning da jeg var gravid og i et par år etterpå men ble frisk igjen. Trener masse, jogger osv uten problem ellers. Men denne vinteren har jeg gått på langrenn et par ganger og får så veldig vondt i bekkenet? Framme i/rundt symfysen. Akkurat som da jeg var gravid. (ER ikke gravid bare så det er sagt). Hva i alle dager skyldes dette? Blir jo rett og slett hemmet i hverdagen.. Overgangsalder? Stoffskifte (har litt utslag på noen blodprøver men går ikke på medisin)? Anonymkode: 1ef17...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Del Skrevet 12. februar 2021 Mange får igjen bekkenløsning i overgangsalderen i forskjellig grad. Anonymkode: 54a47...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Del Skrevet 12. februar 2021 Du må nok gå til legen om du skal få diagnose. Kan jo være aaalt mulig rart fra cyster på eggstokkene eller noe rusk i bekkeneleddet eller muskulært (mest sannsynlig sistnevnte siden du bare får det når du går skitur). Om du har vedvarende mye smerter og ikke fungerer i hverdagen får du sikkert henvisning til MR. Lykke til Anonymkode: 938de...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå