AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Holder på å bli kjent med en mann med veldig store muskler, men han sier han er liten nedentil. Han trener mye og vil ha enda større muskler. Noen som har erfaring med hvordan sex med muskemenn er? Anonymkode: 05e8a...3ff
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder på å bli kjent med en mann med veldig store muskler, men han sier han er liten nedentil. Han trener mye og vil ha enda større muskler. Noen som har erfaring med hvordan sex med muskemenn er? Anonymkode: 05e8a...3ff Du må nok regne med han går på steroider. Det betyr liten tiss og store sinneutbrudd. Vær forsiktig.. Anonymkode: 0074c...98a 24
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må nok regne med han går på steroider. Det betyr liten tiss og store sinneutbrudd. Vær forsiktig. Vel, selv har jeg hatt sex med et par mannfolk som har brukt anabole. Ingenting i veien med størrelsen på penis der. Rolige og fine gutter var de også. Men jeg liker ikke harde kropper med mye muskler, passet meg ikke helt i lengden. Uansett, greit å teste ut
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 De er ofte stive, og stillinger kan derfor begrenses noe. Det kan være vanskelig å knulle, og så fikle med deg samtidig, fordi han er for stiv og lite tøyelig. Klarer han å tørke seg bak? Hmm.. Så blant annet en filmsnutt her om dagen, som jeg syntes var spot on: en lapp ble plassert midt på ryggen til en bodybuilder, og han hadde ikke sjans i havet for å få tak i den. Han rakk ikke opp til mer enn hoftene bak på ryggen, og skuldrene oppe på ryggen. Det er litt trist.. Anonymkode: bfb72...606 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 AAS gjør ikke penis mindre, men kan ha utslag på testiklene, da deres testosteron produksjon blir overflødig. Dermed krymper dem. De kan også risikere permanent infertilitet. Det er faktisk rapportert at penis får bedre og hardere ereksjon på AAS grunnet høyt blodtrykk blandt annet. Myten om liten penis er kommet av at store muskler må være en kompensasjon for liten penis. Noe i samme gate som å dømme pene damer (instag. modell, "bimbo", etc) dumme. Stive muskler er jo veldig individuelt. Men vil påstå at de fleste seriøse byggere sørger for god muskel-ledd-sene helse med uttøying for å unngå skader, da skader er absolutt noe de vil unngå. Med AAS er de mer utsatt for muskelavrivninger og må dermed passe på god helse med musklene. Roid-rage er igjen individuelt. Og kommer ann på hvilken type AAS som brukes. Er man ustabil fra før så hjelper ikke en viss type AAS som tillegg. Anonymkode: 779e7...2a5 5
Gjest Frøken Diamant Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 Jeg har bare hatt god sex med store muskelmenn.Kjæresten min er veldig stor men han er myk og smidig i kroppen så jeg har bare god erfaring😊
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 Mange bodybuildere bygger kroppen for å kompensere. Just saying.. Anonymkode: bd07f...f94
Hr. Aktiv Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Holder på å bli kjent med en mann med veldig store muskler, men han sier han er liten nedentil. Han trener mye og vil ha enda større muskler. Noen som har erfaring med hvordan sex med muskemenn er? Anonymkode: 05e8a...3ff Nå er ikke jeg noen bodybuilder, men har en del større muskler enn det normalmannen har. Damer ser ut til å like det. Har vi sex så er damene enkle å løfte opp og håndtere. Har ikke hørt noe negativt over størrelsen eller styrken. Det damer kommenterer er hardheten på kroppen og at de tenner på musklene.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 Har vært i lag med en type av den kaliber «før i tiden». Hadde brukt anabole før min tid- men størrelsen var normal vil jeg si. Men fryktelig hard i kroppen, lite kos å ligge i armene hans da det var så hardt og mye kroppsmas på meg- «må trene»må spise sånn og sånn».. Anonymkode: ef7c9...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 Mye rart her. Er selv bygger og kan ikke si at en kjenner seg igjen. At bygger betyr at en bruker steroider, har liten tiss og er stiv som en stokk er et annet game enn jeg kjenner til. At KG er stedet der uvitenhet møtes er det eneste som bevises her. Dere kan fint finne folk som bygger muskler som både er myke, antidoping og velutstyrte. Det er jeg ikke alene om. Bygging er nok litt enten eller. Vi er mange som er store uten dop. Man utvilkler den kroppstypen man har ut fra de forutsetninger man har. Bygging er ikke for alle. Dergor løper de fleste, bygging krever klokskap og lang innsats gjennom hele livet. Det er en fin livsstil med merverdier langt utover en trent kropp. Anonymkode: b8744...957 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 Jeg kunne aldri gjort det, men jeg synes mye muskler er ekstremt lite attraktivt, med mindre det er godt med polstring utenpå. Sixpack takler jeg ikke. 😅 Synes hardheten er ekkel.. 😅 Jeg liker veltrente menn og kvinner, men ikke definisjon eller hardhet. Jeg ville f.eks valgt versjonen til venstre any day, og hadde avvist høyre med mindre han ville spise masse.. 😜 Anonymkode: bc670...46a 6
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mye rart her. Er selv bygger og kan ikke si at en kjenner seg igjen. At bygger betyr at en bruker steroider, har liten tiss og er stiv som en stokk er et annet game enn jeg kjenner til. At KG er stedet der uvitenhet møtes er det eneste som bevises her. Dere kan fint finne folk som bygger muskler som både er myke, antidoping og velutstyrte. Det er jeg ikke alene om. Bygging er nok litt enten eller. Vi er mange som er store uten dop. Man utvilkler den kroppstypen man har ut fra de forutsetninger man har. Bygging er ikke for alle. Dergor løper de fleste, bygging krever klokskap og lang innsats gjennom hele livet. Det er en fin livsstil med merverdier langt utover en trent kropp. Anonymkode: b8744...957 Går an å trene styrke uten å få enorme muskler da. Mannen min er naturlig ganske atletisk/muskuløs i kroppsform og bygger relativt «lett» muskler av den grunn - men STOR type basere liv og kosthold på å få bulkete muskler er liksom noe annet. Og for meg personlig ikke attraktivt, hadde tent like lite på det som alt annet ekstremt. Det blir jo litt som å ligge med ei fitnesskonkurransedame - utseendet preger jo i en veldig spesifikk retning liksom utover snitt og normal. Noen liker det, andre ikke. Kjenner folk som er relativt store og uten tvil veldig attraktive/sjarmerende (det hadde de vært med 15 kilo mindre og), men ett sted vippes liksom grensen til det banale etter min mening.
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kunne aldri gjort det, men jeg synes mye muskler er ekstremt lite attraktivt, med mindre det er godt med polstring utenpå. Sixpack takler jeg ikke. 😅 Synes hardheten er ekkel.. 😅 Jeg liker veltrente menn og kvinner, men ikke definisjon eller hardhet. Jeg ville f.eks valgt versjonen til venstre any day, og hadde avvist høyre med mindre han ville spise masse.. 😜 Anonymkode: bc670...46a HAha, hallo - han er jo ganske greit trent og superheit på det tilsynelatende «normale» bildet og
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 Fnuggolina skrev (2 minutter siden): HAha, hallo - han er jo ganske greit trent og superheit på det tilsynelatende «normale» bildet og Som sagt, jeg liker veltrent, men ikke deffet versjon. Jeg ser jo at han er trent på første bildet, men synes ikke det er pent med den mer ekstreme varianten på bilde 2. Anonymkode: bc670...46a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 Er nok penisen og ikke musklene hans som evt. kan by på utfordringer. Anonymkode: 55eb4...b85
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. februar 2021 #16 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt, jeg liker veltrent, men ikke deffet versjon. Jeg ser jo at han er trent på første bildet, men synes ikke det er pent med den mer ekstreme varianten på bilde 2. Anonymkode: bc670...46a Ja, det er jeg enig i. Jeg prøvde bare å ikke innrømme at han var uberdeilig på første bildet, men heller si noe om at også det er et ideal som ikke er helt sunt oppnåelig for alle og enhver. Meeeeeen var det dødsheit? Ja. Akkurat hårsveisen kunne han jobbet med 😅😂 Det derre nummer to er bare helseskadelig og sykt. Ikke noe bedre å fremelske sånt hos menn som å vise damer med BBL’ s eller anoreksi osv.
bullehurk Skrevet 12. februar 2021 #17 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klarer han å tørke seg bak? Hmm.. Hahahaha.... 😂😂😂 Dagens !! 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #18 Skrevet 12. februar 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Nå er ikke jeg noen bodybuilder, men har en del større muskler enn det normalmannen har. Damer ser ut til å like det. Har vi sex så er damene enkle å løfte opp og håndtere. Har ikke hørt noe negativt over størrelsen eller styrken. Det damer kommenterer er hardheten på kroppen og at de tenner på musklene. Jeg er heller ikke bodybuilder, men jeg følte også bare for å kommentere i tråden. Anonymkode: 4c07f...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #19 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må nok regne med han går på steroider. Det betyr liten tiss og store sinneutbrudd. Vær forsiktig.. Anonymkode: 0074c...98a Det er ballene som krymper, ikke pikken Anonymkode: fe405...031 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #20 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er ofte stive, og stillinger kan derfor begrenses noe. Det kan være vanskelig å knulle, og så fikle med deg samtidig, fordi han er for stiv og lite tøyelig. Klarer han å tørke seg bak? Hmm.. Så blant annet en filmsnutt her om dagen, som jeg syntes var spot on: en lapp ble plassert midt på ryggen til en bodybuilder, og han hadde ikke sjans i havet for å få tak i den. Han rakk ikke opp til mer enn hoftene bak på ryggen, og skuldrene oppe på ryggen. Det er litt trist.. Anonymkode: bfb72...606 Dette er bare tull Anonymkode: fe405...031 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå