Gå til innhold

Tilgi partner for klining i fylla?

Tilgi partner for klining i fylla?   

184 stemmer

1. 1. Hvis noe lignende aldri har skjedd før og det var engangstilfelle?

• Tilgitt
      67
    • Usikker
      70
    • Slått opp
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Partneren min gjennom fire år drakk seg ekstremt full (ingen unnskyldning dog) og klinet med en annen på fest. Hadde aldri trudd det skulle skje at han var utro, men det skjedde... Det som er "positivt" er at det skjedde foran mange folk, noe som i mine øyner viser hvor full han var. Er dette teit av meg å tenke? Han ringte meg den natten (men jeg sov) og så igjen grinende morningen etter og var helt i fra seg. Han er villig til å fikse skaden og lover det aldri vil skje igjen. Vi har det veldig bra ellers og jeg har gjort det tydelig at hvis noe lignende skulle skje igjen er det over og ut. Men lurer likevel på, ville dere tilgitt? 

Anonymkode: 3924b...638

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Partneren min gjennom fire år drakk seg ekstremt full (ingen unnskyldning dog) og klinet med en annen på fest. Hadde aldri trudd det skulle skje at han var utro, men det skjedde... Det som er "positivt" er at det skjedde foran mange folk, noe som i mine øyner viser hvor full han var. Er dette teit av meg å tenke? Han ringte meg den natten (men jeg sov) og så igjen grinende morningen etter og var helt i fra seg. Han er villig til å fikse skaden og lover det aldri vil skje igjen. Vi har det veldig bra ellers og jeg har gjort det tydelig at hvis noe lignende skulle skje igjen er det over og ut. Men lurer likevel på, ville dere tilgitt? 

Niks

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tilgitt. Dette virker som en glipp. Jeg ville ikke tilgitt utroskap der partner med overlegg lyver og sniker. DET er utilgivelig. Partneren din har ikke planlagt dette eller løyet om det, virker det som.

Anonymkode: 27f77...1d5

• Liker 27
Skrevet

Min partner gjorde det, og jeg tilga vel, på et vis? Ville ikke kaste et flere år langt forhold på båten på grunn av en enkelthendelse, og gjorde det tydelig at det ikke var akseptabelt. 

Anonymkode: df44e...000

• Liker 3
Skrevet

Slått opp. Utroskap er noe dritt, selv om man er full og det bare skjedde 1 gang. 

Anonymkode: 3bf9c...94e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min partner gjorde det, og jeg tilga vel, på et vis? Ville ikke kaste et flere år langt forhold på båten på grunn av en enkelthendelse, og gjorde det tydelig at det ikke var akseptabelt. 

Hvordan går det med dere nå mtp hendelsen? er du komt over det, og eventuelt hvor lang tid tok det? 

• Liker 1
Skrevet

Ingen er vell så perfekte at de aldri gjør noe feil. Jeg vil heller la alle årene uten glipp komme til gode, enn at en engangshendelse skal ødelegge et greit forhold :vetikke:  

• Liker 16
Skrevet

Jeg hadde tilgitt. 

Vi har vært sammen i 10-11 år, og gift i 7. har barn og hus sammen, han har aldri hatt sånne tendenser før. Men skulle det skje så får vi jobbe oss gjennom det 🙂 

Anonymkode: ef5a4...8b1

• Liker 7
Skrevet

Usikker, egentlig. Skjedde det ikke noe mer enn kliningen?

Ville iallfall funnet ut hvorfor han hadde behov for å kline med ei annen jente, før jeg hadde bestemt med for å bli eller gå. At han var full er ikke en forklaring i så måte. Det forklarer hvorfor han mistet alle hemninger og klinte med henne foran alle, men ikke hvorfor han hadde behov for det.

• Liker 7
Skrevet

En slik hendelse på 4 år i fylla, hadde jeg nok eksplodert litt på partneren, men kunne latt det gå om vedkommende viste oppriktig anger og skam og ikke setter seg i en slik situasjon igjen (kutt ned på alkohol! Slutt med sprit!). 

Anonymkode: 99592...4c0

• Liker 7
Skrevet
Patronus skrev (3 minutter siden):

Ingen er vell så perfekte at de aldri gjør noe feil. Jeg vil heller la alle årene uten glipp komme til gode, enn at en engangshendelse skal ødelegge et greit forhold :vetikke:  

Enig. Man har lov til å drite seg ut. Skulle det dermot være at han ønsker en annen dame, så er det noe annet :P 

Anonymkode: ef5a4...8b1

• Liker 6
Skrevet

Ville krevd at han tenkte nøye på hvordan han skal unngå at sånt (eller verre) skjer igjen. 

Anonymkode: 0ee92...beb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville krevd at han tenkte nøye på hvordan han skal unngå at sånt (eller verre) skjer igjen. 

Anonymkode: 0ee92...beb

Den er enkel. En mann som er tilstrekkelig interessert ville ALDRI kysset noen andre. Så for å unngå at det skal skje igjen: Velg rett kjæreste. 

Anonymkode: 0a1f0...d68

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Litt klining er vel ikke slutten på alt. Jeg hadde tilgitt dersom jeg hadde sluppet all griningen.

Skrevet

Jeg hadde vært langt fra blid. Uansett hvor full jeg har vært, så har jeg alltid vært klar over at jeg har en partner og at man ikke kysser andre mennesker. Så det er å gå over streken for meg.

Hvordan skal han hindre at det skjer igjen neste gang han er full? Det er noe du bør få svar på.

Anonymkode: 1a41e...a50

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er enkel. En mann som er tilstrekkelig interessert ville ALDRI kysset noen andre. Så for å unngå at det skal skje igjen: Velg rett kjæreste. 

Anonymkode: 0a1f0...d68

Det har nok skjedd tidligere i menneskehetens historie.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan går det med dere nå mtp hendelsen? er du komt over det, og eventuelt hvor lang tid tok det? 

Slått opp, men av helt andre grunner (kjæresten ville ha barn, helst NÅ, jeg ville ikke). Ikke tenkt noe særlig på den hendelsen før jeg så denne tråden.

Skrevet

Aldri! Det hadde vært rett ut.

Anonymkode: cdfd0...f2d

Skrevet
Kinder skrev (5 minutter siden):

Usikker, egentlig. Skjedde det ikke noe mer enn kliningen?

Ville iallfall funnet ut hvorfor han hadde behov for å kline med ei annen jente, før jeg hadde bestemt med for å bli eller gå. At han var full er ikke en forklaring i så måte. Det forklarer hvorfor han mistet alle hemninger og klinte med henne foran alle, men ikke hvorfor han hadde behov for det.

I min situasjon så sier han at han ikke vet hvorfor det skjedde og at han aldri har følt behovet for å kysse noen andre. Jeg har prøvd å "grave" litt fordi jeg gjerne vil vite grunnen selv, men han har ingenting å komme med. Han sier han ikke er misfornøyd med noen aspekter av forholdet og han føle seg både sett og ivaretatt (noe jeg tror på da vi har det veldig godt sammen).

Jenta han klinet med er heller ikke hannes type og jeg er sikker på at han aldri kunne tenke seg et forhold med hun. Hun er også sett på som litt "lett på tråden" og jeg vet hun kysset 2 andre før på kvelden og gjekk til sengs med en annen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...