Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg øyenskygger fra chanel, sånn eske med 4 i, fra strawberrynet. Men den koster 319 kr, og da blir det vel toll? Eller bruker de å sette ned prisen til 200?

Har også vurdert litt å bestille meg bare essentials øyenskygge i fargen peach puff, men har tenkt litt på at det muligens blir for orange aktig når jeg har lyse blå øyne og veldig lys hud. Noen som har prøvd den fargen?

Er i det hele tatt intresert i gull/brun/fersken aktige farger, for jeg synst det er flotte farger. Noen som har noen flotte øyenskygger med slike farger å anbefale? Må vere mulig å bestille, siden jeg ikke har mlighet til å nå tak i noen butikk som selger bra øyenskygger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strawberrynet setter ikke ned verdien som jeg vet om, så om pakka di blir stoppet i tollen må du betale 25%moms av pakkens verdi.

Ebay pleier forresten og å ha de Chanel øyenskyggene til en billigere penge.

Skrevet

Okey, veldig dumt det da.

Hvordan er det å handle på ebay egentlig, er det mulig å stole på at det en kjøper der er ordentlige varer?

Skrevet

Det skrinet som heter Spices fra Chanel har helt nydelige farger (men det var vel ikke det du ville høre).

Skrevet

Tja, en risk er det jo naturligvis, men om du holder deg til etablerte selgere med god feedback så går det nok bra. Selv handler jeg ikke fra noen med under 99% positiv feedback med mindre det er noe jeg er HELT desperat etter å få hendene i.

(forsikre deg om hva portoen er før du evt handler, så slipper du ubehagelige overraskelser der)

Skrevet
Ja,d et er nettopp spices jeg har hatt så lyst på, fantastiske farger! :)

Ser det er noen som selger denne http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...e=rvi:1:2v_home på ebay. Synst fargene ser flotte ut, og ganske like fargene til spices. Noen meninger?

Vær obs på at det der er en tester og ikke en full forpakning. Merk deg også at selgeren på den andre linken ikke godtar Paypal fra utenlandske kjøpere.

Ang formen på skyggene så ser du at dersom du går inn på www.chanel.com ->North America, så er quadra skyggene firkantede.

Skrevet

Okey, tusen takk for hjelp. Er så ny på dette jeg.

Mye å velge mellom der inne!

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg på disse fargene, men kan fortelle at alt som kommer fra Strawberrynet er ekte varer :)

Her er det de skriver om toll:

Q. Will there be any taxes/customs duties?

A. It depends on the destination. We currently ship to over 150 countries across the globe and most countries (especially the USA, Australia, Japan, South Korea) allow free trade over the internet and will not charge any customs duty whatsoever for small packages entering the country.

For the current time, we will endeavor to assist and cover in cases where duty is charged to the customers in some European countries, but we emphasize this is on a goodwill, not on an obligation basis. If you are charged customs then please collect the package, pay any fees due and then e-mail, fax or post your receipt to us and we will reimburse you.

Så jeg ville ikke latt tollen holde meg tilbake!

Jeg har handlet masse på Strawberrynet og er super fornøyd!

Skrevet

Frister meg utrolig mye å ta sjangsen på å kjøpe for over 200 kr ja, har så lyst på de øyenskyggene, men de er jo så dyre i Norge!

Skrevet

Kjøp dem da. :)

Blir du stoppet i tollen, så scanner du bare kvitteringen og sender en liten mail til Strawberrynet hvor du ber dem om å refundere tollutgiftene.

Skrevet
Den virker jo å være fake, da. Chanel har runde øyeskygger, disse var firkantet. Du vet ikke hva du får.

Jeg har kjøpt øyeskygger fra Chanel på Estetique, og de er firkantet.......

Skrevet
Jeg har kjøpt øyeskygger fra Chanel på Estetique, og de er firkantet.......

Jeg fant ut senere at det også finnes kvartetter der hver skygge er firkantet, i sånne årstidskolleksjoner:sjenert:

Skrevet

Siste pakken jeg fikk fra Strawberrynet var faktisk merket som gave, men det tror jeg var en "feil" fra deres side. Jeg var nå bare glad til jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...