Gå til innhold

Hvor mye koster selve arbeidet, legging av laminat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor mye ca man bør budsjettere med for selve arbeidet for å fjerne gammel parkett og laminat og legge nytt laminat over to etasjer på ca 120 kvm til sammen? Har ikke mulighet til å gjøre noe av arbeidet selv.

Anonymkode: 9abaa...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen venner som kan hjelpe deg? Det er en relativ enkel jobb. Kanskje vennene dine kjenner noen som kan hjelpe? Tipper det er rådyrt å få det utført av proffe, men går nok mye raskere da, og koster sikkert mer f8r jobben enn materialene.... 

La gulv i sommer, selv og med hjelp av foreldre. 

Skrevet

Jeg ville ha kontaktet flere, og sagt til alle at jeg innhentet forhåndspris. Når de vet hvor mye som skal legges bør det være forholdsvis enkelt å gi deg en pris du kan gå ut fra, og så velger du de som er rimeligst, eller sånn midt på treet. Det er jo viktig at jobben blir gjort skikkelig, så ikke alltid den billigste er den beste.

Anonymkode: 7c363...4c1

Skrevet

Dette fikser du lett selv :) 

Hvorfor har du ikke mulighet

Anonymkode: 2b3b0...d26

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 12.34):

Noen som har peiling på hvor mye ca man bør budsjettere med for selve arbeidet for å fjerne gammel parkett og laminat og legge nytt laminat over to etasjer på ca 120 kvm til sammen? Har ikke mulighet til å gjøre noe av arbeidet selv.

Grovt regnet hadde jeg tenkt ca. 800,- timen inkl. mva om du skal ha fagfolk til å gjøre det. 

Fjerningen kan du vel gjøre selv? Da sparer du mye penger. 

Evt. kan du legge ut på mittanbud, å se hva du får inn av tilbud.

Anonymkode: 6104f...78d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Grovt regnet hadde jeg tenkt ca. 800,- timen inkl. mva om du skal ha fagfolk til å gjøre det. 

Fjerningen kan du vel gjøre selv? Da sparer du mye penger. 

Evt. kan du legge ut på mittanbud, å se hva du får inn av tilbud.

Beklager, så ikke at du ikke kunne gjøre noe selv.

Skrevet

Betalte faktisk per meter, altså m2. 100 kr inkl mva. Var ca 2 år siden. Hadde da revet det gamle selv, men det gikk fort, så tror ikke det blir mye ekstra om noen skal gjøre for deg. 

Legg ut på mittanbud, så får du flere til å gi deg pris. Det dyreste blir om de må rette opp undergulvet om det er veldig skjevt 

Anonymkode: 7a56b...9a1

Skrevet

Takk for svar. Kan ikke gjøre noe selv da jeg bor veldig langt unna og trenger at alt er klart når jeg og flyttelasset mitt kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...