AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Del Skrevet 12. februar 2021 Var det verdt det? Kontra strimler, f.eks? Jeg sliter med å tolke strimler. Har brukt CB lilla, blir ikke klok på den heller+den er dyr og blir lett ødelagt/defekt 🤷🏼♀️ Vurderer derfor å kjøpe monitor (brukt), men er de lett å få solgt igjen når man ikke trenger den mer? Anonymkode: f713b...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig overtalt Skrevet 12. februar 2021 #2 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg er veldig fornøyd med min CB advanced monitor. Jeg velger å tro på den når den viser maksimal, da jeg aldri har merket noe til EL. Ble gravid på 5. forsøk da jeg var 32. Er nå snart 38, så spent på hvor lang tid det tar denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 12. februar 2021 #3 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg er også veldig fornøyd med min monitor! Er inne i tredje prøveperioden med den nå. I denne PP'en tester jeg med strimler i tillegg, bare for å sjekke at det er samsvar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2021 #4 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg hadde monitor før, og mener dem er ganske grei å få solgt på f.eks Finn.no. Men jeg syns de rosa CB-testene fungerer veldig bra! Tar strimler som hovedtest, men hvis jeg får to streker jeg syns er i grenseland tar jeg en rosa digital som kan bekrefte om den var positiv eller ikke. Sparsommelig å gjøre det sånn. Jeg er vel på fjerde måneden nå på kun den ene rosa pakken CB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Del Skrevet 12. februar 2021 Bruker clearblue advanced fertilitetsmonitor og er veldig fornøyd med den brukte strimler først. Er i 6 PP periode nå og den har alltid vist LH stigning ☺️ Anonymkode: 63742...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #6 Del Skrevet 26. juli 2023 Åpner tråden igjen jeg. er det slik at man må legge inn datoen for mens for å kunne teste bare for å sjekke om eggløsningen har startet, eller om det er høy eller lav sjansen? Hva om jeg kun vil teste om det er høy sjanse i dag eller ikke? Anonymkode: fe449...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2023 #7 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva om jeg kun vil teste om det er høy sjanse i dag eller ikke? Da ville jeg anbefalt at du bruker disse heller. En monitor må bli kjent med din kropp, og bruker gjerne en syklus på det. Så om du vil ha svar på enkeltdager med det samme, så bør du ta disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Del Skrevet 2. august 2023 Noen som har erfaring på hva man kan gjøre med monitoren når skjermen er «fryst seg»? Fungerer ikke å ta inn og ut batteriene.. Anonymkode: ea564...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå