AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #21 Del Skrevet 12. februar 2021 noragrets skrev (Akkurat nå): Kan du ikke linke til studiet, TS? Så blir det kanskje lettere å forstå. Du får ikke studiepoeng på videregående, men det kan heller ikke stemme at de krever 180 karakterpoeng/konkurransepoeng. For har du bare 6ere får du 60 i karakterpoeng. Så kommer tilleggspoeng for alder (maks 8), for militæret eller høyere studier (1-2 poeng) og språk-, realfag- eller kjønnspoeng ( maks et par poeng til sammen). 180 er ikke oppnåelig. Så dette er nok er studie som krever annen høyere utdanning som bakgrunn. https://www.ntnu.no/studier/bbk Men tror jeg forstå nå Anonymkode: ba91e...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #22 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åja, da er det sikkert det. Fordi det står bare studiepoeng: 180 Da er det sikkert bare det jeg får. Begynte å bli litt stressa her. Hehe ts Anonymkode: ba91e...8cf Det er hvor mange studiepoeng du får for å fullføre graden ja. Det studiet du linket til har ikke formelle opptakskrav i det hele tatt, du trenger faktisk ikke studiekompetanse engang. Anonymkode: d578b...0be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #23 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åja, da er det sikkert det. Fordi det står bare studiepoeng: 180 Da er det sikkert bare det jeg får. Begynte å bli litt stressa her. Hehe ts Anonymkode: ba91e...8cf Ja, jeg så linken din også. De 180 studiepoengene er hva du får om du fullfører bachelorgraden. Mysterie løst. Anonymkode: 90ee0...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 12. februar 2021 #24 Del Skrevet 12. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.ntnu.no/studier/bbk Men tror jeg forstå nå Anonymkode: ba91e...8cf Dette er et studie som GIR 180 studiepoeng. Altså er det ikke krav for å komme inn. Bra du få fant ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå