Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Bare fordi man har gjort det slutt for mange måneder siden og begge har kommet seg videre så er det vel ikke nødvendig å bli uhøflig og direkte frekk? Argh, blir irritert av uhøflige mennesker som ikke vet hvordan man oppfører seg! Sånn. Dagens sinna-innlegg fra meg.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Det ble slutt med meg og exen i.... *tenke* vel det er ihvertfall sju år siden han flyttet ut. Han er sint fremdeles, selvom det var han som var utro........ *riste på hodet*
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Noen gang tenkt på at exen kanskje bærer på nag for noe dere har gjort?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Å bære nag i 7 år er kanskje litt drøyt da..
Gjest Leya Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Ja klart noen bærer nag mot den man har vært utro mot
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. august 2005 #6 Skrevet 18. august 2005 Bærer nag for å ikke ha blitt tilgitt
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #7 Skrevet 18. august 2005 Bærer nag for å ikke ha blitt tilgitt ← Ja det er akkurat det jeg også tror, at han er sur fordi jeg gikk etter at han innrømte å ha vært utro i en årrekke, bl a gjennom hele svangerskapet........ Skikkelig lurt, særlig ettersom han har ny samboer og jeg er gift.....................
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. august 2005 #8 Skrevet 18. august 2005 Ja det er akkurat det jeg også tror, at han er sur fordi jeg gikk etter at han innrømte å ha vært utro i en årrekke, bl a gjennom hele svangerskapet........ Skikkelig lurt, særlig ettersom han har ny samboer og jeg er gift..................... ← For en dust han var, Tex! Totalt mangel på sosial intelligens kaller man sånt (Sorry at jeg ler, han var bare tragisk)
Gjest seroxata Skrevet 18. august 2005 #9 Skrevet 18. august 2005 vet hvordan de eksene kan være ååå, blir så sinna når de ikke kan oppføre seg skikkelig!!!
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #10 Skrevet 18. august 2005 vet hvordan de eksene kan være ååå, blir så sinna når de ikke kan oppføre seg skikkelig!!! ←
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #11 Skrevet 19. august 2005 Er dette vampyrgutten? Skal jeg gå og være ekkel med han for deg? Han er jo en liten smisk "heeei har sett deg mange ganger på skolen hvorfor sier du aldri hei? Du er jo venninne med exen min!" Jaaaau for jeg har da pratet med han så mange ganger! Hvis vi regner med dette nye skoleåret så er det... hmm 0! Han er litt rar virker det som ;D
Superlammet Skrevet 19. august 2005 #12 Skrevet 19. august 2005 Kan det tenkes at ex'ene oppfører seg slik fordi de helst ikke vil ha kontakt med dere? Eller fordi kjemien er forsuret og dermed ikke fungerer sammen med dere? Kan det tenkes at ex'ene deres har samme oppfattelse av dere som dere har av dem? Bare et par forslag som kan være verdt å tenke over før man irriterer seg grønn.. Er aldri noen i et brudd som er perfekte, for å si det slik..
Gjest 1111 Skrevet 19. august 2005 #13 Skrevet 19. august 2005 Er dette vampyrgutten? Skal jeg gå og være ekkel med han for deg? Han er jo en liten smisk "heeei har sett deg mange ganger på skolen hvorfor sier du aldri hei? Du er jo venninne med exen min!" Jaaaau for jeg har da pratet med han så mange ganger! Hvis vi regner med dette nye skoleåret så er det... hmm 0! Han er litt rar virker det som ;D ← Nettopp han ja! Kan det tenkes at ex'ene oppfører seg slik fordi de helst ikke vil ha kontakt med dere? Eller fordi kjemien er forsuret og dermed ikke fungerer sammen med dere? Kan det tenkes at ex'ene deres har samme oppfattelse av dere som dere har av dem? Bare et par forslag som kan være verdt å tenke over før man irriterer seg grønn.. Er aldri noen i et brudd som er perfekte, for å si det slik.. ← Jeg har ikke vært annet enn hyggelig, og ikke det minste høflig, etter at det ble slutt. Jeg tar det som en selvfølge å være høflig mot alle, uansett om vi har fortid eller ikke. Og han var hyggelig og høflig mot meg i et halvt år, helt til han plutselig bestemte seg for å snu om på det hele og være frekk og direkte uhøflig. Jeg forstår det hvis han ikke vil ha kontakt med meg, men når han går forbi meg i sentrum, er det ikke normal høflighet å i alle fall hilse? Og ikke bare strene rett forbi? Å si "hei" og gi meg et normalt smil trenger ikke være en innbydelse til noe annet, trenger ikke være noen innbydelse til livslangt vennskap. Det handler bare om å være litt hyggelig mot dem man kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå