Gå til innhold

Ok med en liten Valentines gave til sønnen min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hæ!! Er det unormalt? 

Jeg er på vei ut for å handle inn litt sjokolade og ordne en liten goodiebag både til min datter, sønn, mann og mine foreldre. Skriver ikke kort, men det er så mye god sjokolade som vil skjemme dem litt ut med. Jeg vet mine 16 - 17 åringer setter pris på det. Jeg tror ikke dem flagger det akkurat til venner osv, men jeg vet dem elsker sjokolade. 

Jeg bodde i utlandet en stund og gikk på barneskolen. Der var det vanlig at alle skrev minst 8-10 valentines kort og gav  til andre elever i klassen. Det handler om kjærlighet og gi litt omsorg til dem du bryr deg om 

Anonymkode: 2a5d6...ea7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke sikkert det, jeg kjenner en mor som enda deler seng med sin 16/17 år gamle sønn. Ingen av de synes det er flaut😅

Anonymkode: bf5ad...45e

Uff. Jeg har også hørt akkurat dette. Ei tidligere venninne av meg delte seng med sønnen sin til han nesten var femten år. Min sønn som er på samme alder vil ikke dele rom med meg engang når vi er ute å reiser i sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller er det forbeholdt kjærester? 
Har kjøpt en liten ting til kjæresten, men vil kjøpe en liten ting til min 16 årige sønn også. Tenkte kjøpe et kort (ikke sånn klissete kort) og bare skrive Valentines hilsen fra mamma. 
Er det dumt? 
Er så glad i min skjønne 16 åring 🥳

Anonymkode: d9a84...a76

Er du kjæreste med sønnen din? Nei, ikke sant??? Da skal han altså ikke ha Valentinsgave fra deg!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier jo alle hjerters dag, ikke bare hjertet til dem som er kjærester. 

Til og med barneskolen her og barnehagen har satt ungene til å lage tegninger i forbindelse med dagen. 

Jeg tenker at det er en dag for alle, og spesielt  viktig nå når avstanden er så stor mellom folk. 

Det handler jo ikke om at en må bruke penger men det å vise dem man bryr seg om det at de har en plass i vårt hjerte. En tegning, et kort eller en telefonsamtale er jo mer enn nok egentlig ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff. Jeg har også hørt akkurat dette. Ei tidligere venninne av meg delte seng med sønnen sin til han nesten var femten år. Min sønn som er på samme alder vil ikke dele rom med meg engang når vi er ute å reiser i sammen. 

Huff. 

Slik var det med minn mann og hans mor til han var ca 12. Hun snakker om det som at det var såååå koselig. Mens hans versjon er at hun var jo så sparsommelig ( for å si det pent) at hun kjøpte jo ikke seng til ham før han ble 13...

Anonymkode: 243bf...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! ❤️ Ikke hør på de som synes at dette er rart, for det er det så absolutt ikke! Hvis noe skal være rart her, så er det at noen synes at dette er rart i det hele tatt... 😅 Det er da helt vanlig å vise at man er glad i barna sine, og jeg håper virkelig at flesteparten er oppvokst med mye kjærlighet og omsorg i hjemmet ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte det var hyggelig da jeg så overskriften, man kan jo si at det et kjærlighetens dag eller noe i den duren, til et lite barn. Men da jeg så han var 16 år...bare nei. Hva skal han med et kjærlighetskort fra mamma?

Anonymkode: 95355...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke dumt, synes jeg, selv pleier jeg å gi til mamma på valentinsdagen, og hun gir til meg.

Anonymkode: e9ed6...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hæ!! Er det unormalt? 

Jeg er på vei ut for å handle inn litt sjokolade og ordne en liten goodiebag både til min datter, sønn, mann og mine foreldre. Skriver ikke kort, men det er så mye god sjokolade som vil skjemme dem litt ut med. Jeg vet mine 16 - 17 åringer setter pris på det. Jeg tror ikke dem flagger det akkurat til venner osv, men jeg vet dem elsker sjokolade. 

Jeg bodde i utlandet en stund og gikk på barneskolen. Der var det vanlig at alle skrev minst 8-10 valentines kort og gav  til andre elever i klassen. Det handler om kjærlighet og gi litt omsorg til dem du bryr deg om 

Det er noe annet å gi dem noe de faktisk setter pris på da. Å skrive valentienskort til sin 16 år gamle sønn er bare kleint. 

Anonymkode: 95355...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!  
Han fikk en liten ting i dag som han (og kompisene)lenge har letet etter og som jeg fant i dag. (Ikke noe kort)
Jeg sa det var en liten valentines gave på forskudd fra meg fordi han er en grei gutt. 
Han ble kjempeglad, ga meg en god klem. 
Tok en snap og la ut med teksten «Mora mi fikser altså» 
Han ble glad og tydeligvis stolt over at mora hans fikser 😆😆😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsdag samme dag, jeg ville heller fokusert på det. Hva om du foreslår at dere baker en kake på søndag og koser dere sammen siden det er morsdag? Det kommer jeg og mine gutter til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

TS her!  
Han fikk en liten ting i dag som han (og kompisene)lenge har letet etter og som jeg fant i dag. (Ikke noe kort)
Jeg sa det var en liten valentines gave på forskudd fra meg fordi han er en grei gutt. 

Koselig, her får Husets Herre og 13 åringen hver sin eske melkehjerter fordi jeg er glad i dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

TS her!  

Merkelig at han ikke la til at det var valentinsgave, da 😅

Anonymkode: 45cad...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (2 minutter siden):

Koselig, her får Husets Herre og 13 åringen hver sin eske melkehjerter fordi jeg er glad i dem. 

Ja, han fikk en eske melkehjerter også. Jeg visste det ikke, men de er han visstnok veldig glad i. 
Tenker at det er så viktig da en har tenåringer med alt det innebærer å gi de noen små glimt av hvor mye pris en setter på de. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff. 

Slik var det med minn mann og hans mor til han var ca 12. Hun snakker om det som at det var såååå koselig. Mens hans versjon er at hun var jo så sparsommelig ( for å si det pent) at hun kjøpte jo ikke seng til ham før han ble 13...

Anonymkode: 243bf...4b7

Nei fy faen. Høres ut som et skalkesjul for overgrep. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...