Gå til innhold

Fertility friend vs. Cb digital eggløsningstest

MiaBello

Anbefalte innlegg

Jeg benytter både ferility friend og CB digital eggløsningstest advanced denne prøveperioden. 

Temperatur hver morgen kl 07.00. Registerer også inn info om livmortapp og utflod (sorry detaljer). Utifra kroppslige tegn og info registrert i Fertilitet friend,  påstår appen at jeg nå er "mest fruktbar", mens CB digital på dag to viser "ikke fruktbar periode" (ring). 

Begynte med el test først i går. Lurer på om der var litt sent da det kan virke som om eggløsning kommer litt før normalt denne PP. 

Bruker FF og EL test være ganske samkjørte normalt? Hva stoler dere eventuelt mest på? 

Nå har det i og for seg ikke så mye å si uansett da vi denne mnd uansett prøver å "ta det litt rolig". Har sex ca annenhver dag og ikke hver dag og slapper av ift kosttilskudd med mer. 

Eneste jeg gjør er disse testene hver morgen med temp og nå el test, først og fremst fordi jeg synes det er spennende å følge litt med. Men nå ble jo jeg litt nysgjerrig og forvirret her også :)

spennende tider dette  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiaBello skrev (7 timer siden):

Jeg benytter både ferility friend og CB digital eggløsningstest advanced denne prøveperioden. 

Temperatur hver morgen kl 07.00. Registerer også inn info om livmortapp og utflod (sorry detaljer). Utifra kroppslige tegn og info registrert i Fertilitet friend,  påstår appen at jeg nå er "mest fruktbar", mens CB digital på dag to viser "ikke fruktbar periode" (ring). 

Begynte med el test først i går. Lurer på om der var litt sent da det kan virke som om eggløsning kommer litt før normalt denne PP. 

Bruker FF og EL test være ganske samkjørte normalt? Hva stoler dere eventuelt mest på? 

Nå har det i og for seg ikke så mye å si uansett da vi denne mnd uansett prøver å "ta det litt rolig". Har sex ca annenhver dag og ikke hver dag og slapper av ift kosttilskudd med mer. 

Eneste jeg gjør er disse testene hver morgen med temp og nå el test, først og fremst fordi jeg synes det er spennende å følge litt med. Men nå ble jo jeg litt nysgjerrig og forvirret her også :)

spennende tider dette  :)

Sex annenhver dag uten prevensjon rundt EL, da er du aktiv prøver, så jeg ville ikke kuttet ut forlaten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig overtalt skrev (25 minutter siden):

Sex annenhver dag uten prevensjon rundt EL, da er du aktiv prøver, så jeg ville ikke kuttet ut forlaten.... 

Ikle kuttet folaten ;)

Ser det kom ut litt feil fra min side. Men tok en periode litt forskjellig ,  fulgte diverse råd, dette har jeg kuttet ut. 

Folat tar jeg selvsagt ❤ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler mest på en kombinasjon av disse to. Men de kroppslige tegnene har jeg ikke så mye personlig erfaring med - pleier ikke registrer dem, ei heller i FF. Så jeg legger kun inn positive EL-tester i FF, og da pleier tempen og bekrefte eggløsningene noen dager senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...