Gå til innhold

Pappa sa at det var ikke han som ønsket meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en snakk med Pappa om forskjellsbehandling av barnebarn og da kom det frem at det var ikke han som ønsket meg.

Dette er utrolig sårt, for mamma døde for en del år tilbake. Han har egentlig aldri vært der for meg, men ble jo ekstra vondt når han sa han ikke ønsket meg. (Har 2 eldre søsken)

så den dagen mamma døde, mistet jeg vel egentlig pappa også. Det var hun som hadde kontakten og omsorgen.  Har kontakt med pappa, men er kun om jeg ringer/besøker

Anonymkode: 4a665...fb5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre ❤ forstår godt at dette er sårt.

Faren din burde jo definitivt ha holdt dette for seg selv, og vært voksen nok til å behandle barnebarna likt. 

Sender over en klem ❤

Anonymkode: 2cbe3...410

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde en snakk med Pappa om forskjellsbehandling av barnebarn og da kom det frem at det var ikke han som ønsket meg.

Dette er utrolig sårt, for mamma døde for en del år tilbake. Han har egentlig aldri vært der for meg, men ble jo ekstra vondt når han sa han ikke ønsket meg. (Har 2 eldre søsken)

så den dagen mamma døde, mistet jeg vel egentlig pappa også. Det var hun som hadde kontakten og omsorgen.  Har kontakt med pappa, men er kun om jeg ringer/besøker

Anonymkode: 4a665...fb5

Stakkars deg. Sånn er det ikke greit at en far behandler sin datter. 

• Liker 1
Skrevet

Livet er brutalt. Synes han kunne spart seg for det, selv om det er aldri så mye sant.

Ingen par burde få barn uten at begge parter ønsker det. Resultatet, kombinert med litt tilbakestående sosial intelligens, blir dette.

Anonymkode: 84a4b...6a6

• Liker 1
Skrevet

En ting er å ikke ønske barn. Er noe helt annet å drite i barnet resten av livet dens pga det. Det er ingen grunn til å behandle deg dårlig eller si det til deg som voksen. 0. Dårlig og egoistisk mann dette her. 

Anonymkode: 5b577...ba5

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...