AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Tanken har slått meg, at jeg synes det er rart at han ikke har oppsøkt mine sosiale medier dersom han er interessert i meg.. Vi har hatt samtalen og jeg har forstått det veldig som at han hadde vært interessert i å etter hvert kunne utvikle et forhold mellom oss, og til vanlig så blir man vel såppas nysgjerrig på den man har en greie med at man oppsøker deres instagram og facebook. Jeg har søkt etter hans instagram, men jeg finner den ikke! Jeg vet derimot at han har en konto og at han er aktiv da jeg har sett at han har bladd gjennom appen. Jeg vet at jeg er lett å finne, for instagramkontoen min har samme navn som på snapchat samtidig som at han bare kan søke opp hele navnet mitt og kontoen dukker opp. Det går heller ikke an å legge han til på Facebook for han mangler knappen, så har heller ikke hatt muligheten til å legge han til der. Jeg tenker tilbake til alle de andre jeg har hatt en greie med, for de har vært relativt kjappe på å sende en følgerforespørsel på mine sosiale medier.. og jeg hadde selv gjort det, men som sagt så kan jeg ikke. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: c3af2...89f
Pappi Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Han sitter vel et sted og tenker mer eller mindre det samme som deg..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Spør han. Si at du har prøvd å legge han til men du får det ikke til. Se hva han svarer 🙂 Anonymkode: 6739a...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Pappi skrev (Akkurat nå): Han sitter vel et sted og tenker mer eller mindre det samme som deg.. Tenker hvorfor ikke jeg har fulgt han eller lagt han til? Som nevnt så har han jo ordnet noen innstillinger som fører til at jeg faktisk ikke kan legge han til på Facebook, og han bruker verken snapchatnavnet sitt eller hele navnet sitt på instagram så jeg har rett og slett ikke fått til å finne han på instagram. -TS Anonymkode: c3af2...89f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 Jeg tenker at sosiale medier kan være ødeleggende for dating/forhold. Anonymkode: 455a7...648 1
Pappi Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker hvorfor ikke jeg har fulgt han eller lagt han til? Som nevnt så har han jo ordnet noen innstillinger som fører til at jeg faktisk ikke kan legge han til på Facebook, og han bruker verken snapchatnavnet sitt eller hele navnet sitt på instagram så jeg har rett og slett ikke fått til å finne han på instagram. -TS Anonymkode: c3af2...89f Spør han da vel.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 Har vært sammen med en i godt over 2 år nå og vi har null interesse av å egentlig følge hverandre på sosiale medier. Jeg viser han jo så og si alt uansett og det meste er av katta som han da også ser hver dag 😂 men hvis du syns det er rart er det jo helt innafor å spørre da. Anonymkode: f9ca7...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 Jeg kunne kommet i denne situasjonen, fordi selv om jeg er innom instagram og scroller litt, eller andre medier, så er det i hovedsak grunnet mine interesser, og ikke for å være sosial. Så jeg har konto både her og der, og andre som er langt mer inne i some-verdenen kan sikkert misforstå min bruk, men jeg legger ikke til folk jeg dater og nye venner. Men etter fem måneder med dating, hvis jeg hadde lurt på noe slikt, så hadde jeg bare spurt. Anonymkode: f3128...0e2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 Jeg datet en fyr i 6 mnd. Jeg la han til på facebook etter 1 mnd, men han aksepterte meg ikke. Etter 3 mnd spurte jeg hvorfor og da kom han med en unnskyldning at han ikke hadde sett det, og skulle legge meg til når han kom hjem. Fant ut senere at han hadde kjæreste som studerte i utlandet, og at han måtte skjule sivilstatusen sin på face før han kunne legge meg til 🙄 Men din sistuasjon er sikert helt uskyldig, bare spør! "😊 Anonymkode: 6739a...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå