AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg har et veldig asymmetrisk ansikt. Ser det litt i speilet, men når jeg ser meg selv på bilder eller speilvendt selfies, så er det helt ekstremt synlig! Min «gode» side er venstre siden. Der har jeg mer markert kinnbein, finere øye og ikke minst høyebryn. Det er rett og slett mer fylde på den siden. Høyre siden min, er øyet veldig lite, og skjevt. Jeg har nesten ikke kinnbein der, og siden er veldig flat sammenlignet med venstre. Jeg satt fast i bekkenet lenge før jeg ble født, og satt fast under fødsel, noe som gjorde at øret på høyre side var uten brusk og hang da jeg ble født (senere blitt fikset) Så ansiktet mitt er veldig forskjellig fra høyre tik venstre side. Så da er spørsmålet, jeg har sideskill, bør mesteparten av håret ligge ned mot den gode siden eller den dårlige? Hva gjør så man ser og legger merke til en side av ansiktet først? Anonymkode: 7473b...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg hadde hatt skillen sånn at håret hang ned mot den mest asymmetriske siden av ansiktet. Anonymkode: 25913...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Del Skrevet 12. februar 2021 Prøv faceyoga, det trener opp musklene i ansiktet. Om du søker opp Fumiko så har hun mange tips mot asymmetrisk ansikt ved hjelp av faceyoga. Anonymkode: e8ab7...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Del Skrevet 12. februar 2021 Sideskillen bør vel være på motsatt side av din 'gode' side? Uansett, et asymmetrisk ansikt behøver absolutt ikke å være et minus. Det kan gi ansiktet mer dybde, gjøre det mer interessant. Bradley Cooper har et veldig asymmetrisk ansikt, og han blir jo ansett som en av de kjekkeste mennene i verden. Grunnen er fordi det gir ansiktet hans mer spill, gjør det mer interessant, og folk legger ikke merke til små feil, de legger merke til helheten, hvordan alt fungerer sammen, og i tillegg da også utstråling. http://staticvosf5b.lavozdelinterior.com.ar/sites/default/files/nota_periodistica/bradley_0.jpg Man legger ikke merke til det på Bradley Cooper med mindre man zoomer inn og studerer hvert trekk hver for seg. Først da ser man hvor skjev nese han har, skjev munn, skjeve øyne og øre. Men ute i det virkelige liv, så sitter vi ikke å studerer hvert trekk til en annen person hver for seg. Vi ser helheten og hvordan det fungerer sammen. Anonymkode: a2026...2b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sideskillen bør vel være på motsatt side av din 'gode' side? Uansett, et asymmetrisk ansikt behøver absolutt ikke å være et minus. Det kan gi ansiktet mer dybde, gjøre det mer interessant. Bradley Cooper har et veldig asymmetrisk ansikt, og han blir jo ansett som en av de kjekkeste mennene i verden. Grunnen er fordi det gir ansiktet hans mer spill, gjør det mer interessant, og folk legger ikke merke til små feil, de legger merke til helheten, hvordan alt fungerer sammen, og i tillegg da også utstråling. http://staticvosf5b.lavozdelinterior.com.ar/sites/default/files/nota_periodistica/bradley_0.jpg Man legger ikke merke til det på Bradley Cooper med mindre man zoomer inn og studerer hvert trekk hver for seg. Først da ser man hvor skjev nese han har, skjev munn, skjeve øyne og øre. Men ute i det virkelige liv, så sitter vi ikke å studerer hvert trekk til en annen person hver for seg. Vi ser helheten og hvordan det fungerer sammen. Anonymkode: a2026...2b3 Oi jo, man legger veldig godt merke til det. Han er en pen mann, men jeg ser tydelig hvor mye kjekkere han hadde blitt om han var symmetrisk! Men for all del, han er kjekk nå også. Anonymkode: 25276...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi jo, man legger veldig godt merke til det. Han er en pen mann, men jeg ser tydelig hvor mye kjekkere han hadde blitt om han var symmetrisk! Men for all del, han er kjekk nå også. Anonymkode: 25276...5cc Han er jo kjempekjekk. Samme med George Clooney, Ryan Reynolds, Ryan Gosling. De fleste har ikke helt symmetriske ansikt. Selv om gammel forskning viser at jo mer symmetrisk et ansikt er, jo mer attraktiv, så viser forskning også at symmetri ikke er synonymt med et vakkert ansikt, og at helheten, symmetrisk eller asymmetrisk, er det som teller. Anonymkode: a2026...2b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Del Skrevet 12. februar 2021 Det ene øyet mitt er rimelig skeivt! Men da bør håret gå ned på den mindre attraktive siden? Anonymkode: 7473b...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #8 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg legger best merke til de som skiller seg litt ut, f.eks med skjev nese, stor glippe mellom fortennene, skjevt smil osv. Det litt særegne blir ofte mer sjarmerende for meg, enn "helt perfekte" ansikter som ligner på en haug av andre perfekte ansikter 😊 Jeg har (hvis det er noe som heter det) usymmetrisk mimikk 😄 Jeg smiler liksom mest med høyresiden av ansiktet, samtidig som jeg hever venstre øyenbryn. Jeg synes det ser litt rart ut på bilder, men mannen min sier at jeg ser morsom og rampete ut. Vi har ofte en tendens til å finne feil hos oss selv, mens andre synes vi er bra nok i massevis. Anonymkode: c3224...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg legger best merke til de som skiller seg litt ut, f.eks med skjev nese, stor glippe mellom fortennene, skjevt smil osv. Det litt særegne blir ofte mer sjarmerende for meg, enn "helt perfekte" ansikter som ligner på en haug av andre perfekte ansikter 😊 Jeg har (hvis det er noe som heter det) usymmetrisk mimikk 😄 Jeg smiler liksom mest med høyresiden av ansiktet, samtidig som jeg hever venstre øyenbryn. Jeg synes det ser litt rart ut på bilder, men mannen min sier at jeg ser morsom og rampete ut. Vi har ofte en tendens til å finne feil hos oss selv, mens andre synes vi er bra nok i massevis. Anonymkode: c3224...750 Ja de fleste jo litt asymmetriske, å være helt symmetrisk er unntaket. Anonymkode: 25276...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå