Gå til innhold

Bryllup om sommeren eller høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt hvis dere kunne velge fritt? Både som de som skal gifte seg, og som gjest. 
Det står mellom juli/august og september/oktober. Ved sistnevnte har vi større valgfrihet når det kommer til lokale. 

Anonymkode: d462b...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juli eller september. August blir ofte så ubehagelig varm og mange er fortsatt på ferie, og oktober er uforutsigbar mtp vær. Det kan jo september også være forsåvidt men her jeg bor er det stort sett stabilt og greit hele måneden. Men hadde aller helst valgt juni. 

Anonymkode: eb6c8...258

Skrevet

Fellesferien er jo i juli så det ville jeg ikke valgt. Selv ville jeg gått for August fordi jeg ønsker et sommerbryllup men jeg vil ikke okupere tiden til folk midt i fellesferien, men tror september også kan være veldig fint. Da begynner det å bli litt kjøligere, og mot slutten av mnd kommer jo de nydelige høstfargene. 

Anonymkode: ac1b5...3f2

• Liker 1
Skrevet

Vi har også tenkt at det er kjedelig å velge en helg i juli fordi mange har lyst å reise bort på denne tiden, noe som også kan gjelde de tre første helgene i august. Lokalet vi har mest lyst på er ledig siste helgen i september, og første helgen i oktober. Vurderer å booke, men føles samtidig litt kjipt om det oppleves som en "plan b". 

TS

Skrevet

Jeg ville holdt meg unna juli, da vil folk gjerne ha ferie og man "stjeler" ferietid. Jeg ville valgt september om mulig. Fremdeles varmt, mye større frihet rundt lokaler, og ikke den steikende august-varmen. 

Hvorfor skal et høstbryllup være plan b? 

Anonymkode: 32993...8b3

• Liker 1
Skrevet

Har alltid sett for meg sommerkjoler osv når jeg har tenkt på bryllup, og lurte derfor på om andre tenker at juli/august er bedre enn september/oktober :) Men går nok mot at det blir høst for vår del.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...