Gjest Fantus Skrevet 30. august 2005 #21 Skrevet 30. august 2005 Mammaen min tok det ganske pent under hele planlegginga og var søt og snill og lot meg bestemme masse. Også lot jeg henne ha sine små greier. Jeg hadde f.eks bestemt blomster,bordkort etc,men fant meg i at jeg ikke fikk se sangheftene, så jeg fikk ikke sett det ferdige bordet. Og siden hun og pappa hadde strevd sånn med bryllupskaka fikk ikke vi se den før den var ferdig, skulle være overraskelse hvordan den var pynta. Men den var heldigvis så nydelig som jeg trodde den kom til å bli... :-) Den eneste gangen jeg trodde jeg skulle bli sprø var rett før hun skulle til kirken (hun og søsteren min skulle kjøre en bil, mens jeg og pappa skulle komme litt senere) Og da ble hun hyperstressa og stressa meg skikkelig. Og akkurat da har, en time før vielsen ikke bruden bruk for stress... Men heldigvis fikk foloveren min dytta henne ut av døra mens mamma og jeg forsatt var venner og ikke sa noe vi kom til å angre på...
Romantisk Skrevet 30. august 2005 Forfatter #22 Skrevet 30. august 2005 Det var godt det var såpass tak i forloveren din!! En slik dag skal man ha minst mulig stress og konfrontasjoner!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå