AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Sikkert dumt spørsmål. Men er det sånn at man først må planlegge med arbeidsgiver/søke om perm før man søker på NAV? Eller går det automatisk når man søker på nav..? Anonymkode: 2d5fa...72e
Patriotpaula Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Usikker på om det gjelder for absolutt alle arbeidsgivere, men jeg måtte i hvert fall ta en prat med min leder og få tommel opp for det jeg hadde jeg satt opp før jeg sendte inn til NAV 😊
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 I min bedrift trenger man ikke det. Det eneste min arbeidsgiver spurte om var når jeg skulle ut i permisjon dette er privat. Anonymkode: ec84d...f1c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 På min arbeidsplass (en kommune) er det en søknad man må fylle ut, man skriver bare når man skal i permisjon og krysser av for hvilken type. Den blir selvfølgelig alltid godkjent, men det er for at lønnskontoret skal ha det i systemet. Anonymkode: 91df9...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå