Gå til innhold

Hvordan merker du eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn har du før? Og etterpå? 
Hva er det mest sikreste tegnet? 

Anonymkode: 231ae...8dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke tegn har du før? Og etterpå? 
Hva er det mest sikreste tegnet? 

Dumt å ha ubeskyttet sex rundt eggløsning?

Skrevet

Før eggløsning: veldig godt humør, mye energi, økt sexlyst, eggløsningsslim. Noen ganger en bitteliten blødning akkurat under eggløsning.

Etter eggløsning: Får en nedtur i humøret og sexlysten blir borte. Eggløsningsslim går over til å bli utflod i en dag eller to før den også forsvinner.

Anonymkode: b991d...682

• Liker 1
Skrevet

Jeg har murringer ved eggløsning, lett å kjenne både eggløsning og når mensen kommer. 

Anonymkode: e11e1...3ad

Skrevet

Jeg blir først kåt, også får jeg eggløsningsslim. Så kommer stikkninger på den siden eggløsning er på. De kan være alt fra milde til skikkelig vonde. Ligner ingenting på menssmerter, det kjennes ut som noe skarpt ligger i magen på den ene siden. Tilsammen fra de første symptomene til alt er over går det 1-2 dager.

Anonymkode: ea954...7c4

Skrevet

Arbeiderne boka veldig, for å lære om kropp og syklus. Gav den til datteren min da hun var 13, og skulle ønske jeg selv hadde lest den på den alderen, men det er aldri for sent.

https://www.amazon.com/Honoring-Our-Cycles-Planning-Workbook/dp/096708976X

Disclaimer, den har et par kristenmoralske formuleringer, som at den henvender seg til gifte kvinner og "your husband". Men det kan man bare ignorere, informasjonen er fortsatt ekstremt nyttig. :)

Anonymkode: 498b7...253

Skrevet

Flere? Noen som får vann i kroppen eller hovner litt opp før eggløsning? 
Kviser før eller etterpå? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...