AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 3aee2...3b8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Hva er positivt ved det? Anonymkode: ac4c8...9fb 15
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er positivt ved det? Anonymkode: ac4c8...9fb Erfaring f.eks? Anonymkode: 3aee2...3b8 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er positivt ved det? Anonymkode: ac4c8...9fb For å ikke virke altfor negativ så må man sette det litt opp mot hverandre. Alle har levd ett liv, og den positive siden er jo at hun antagelig er attraktiv for mange? Den negative siden KAN være at hun dessverre forgjeves har spilt med ærlige hensikter og blitt dumpa mange ganger.. (som meg selv) Anonymkode: ac4c8...9fb 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Eneste negative jeg kan se er evt. smittsomme greier. Utenom det, hvem bryr seg? Anonymkode: 126ce...ec6 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Erfaring f.eks? Anonymkode: 3aee2...3b8 Helt klart, men man får ikke master i å ha sex ved å ligge med x antall menn ... erfaring får man stort sett ved å ha samme partneren over tid ... men nå er ikke jeg noen nøtteknekker, men er jo en av desse som har hatt sex med et visst antall... Er dama bra og du har lyst å kapre henne, så go for it... alle har en bagasje og har levd som sagt. Finnes mye som ikke er feilfritt om man leter etter det. Anonymkode: ac4c8...9fb 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Erfaring f.eks? Anonymkode: 3aee2...3b8 Erfaring i å være emosjonelt frakobla og å bruke menn som sexleketøy? Ikke særlig positivt når jeg selv er seriøs og ønsker et langvarig forhold. Det er veldig positivt å være glad i sex, men også å begrense det til å gjøre det sammen med noen man faktisk liker godt. Anonymkode: 40505...64f 8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt klart, men man får ikke master i å ha sex ved å ligge med x antall menn ... erfaring får man stort sett ved å ha samme partneren over tid ... men nå er ikke jeg noen nøtteknekker, men er jo en av desse som har hatt sex med et visst antall... Er dama bra og du har lyst å kapre henne, så go for it... alle har en bagasje og har levd som sagt. Finnes mye som ikke er feilfritt om man leter etter det. Anonymkode: ac4c8...9fb Man blir ikke en bra sex-partner av noen av delene. Selv om man har ligget med en person en zillion ganger blir man i beste fall bra for akkurat den personen. Andre personer har helt andre behov. Jeg opplever til stadighet at menn går ned på meg som innledning til sex f.eks. Som om det er den største selvfølge at kvinner liker oral-sex. Utrolig provoserende og alt annet en pirrende å bli servert sex som er tilpasset en helt annen kvinne. Til ts. Alltid! klokest å holde munn om hvor mange og hvem man har vært med. Anonymkode: 9a1ae...1a4 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Som kvinne selv synes jeg det er positivt. Det betyr at hun har masse erfaring og kan generalisere på den måten at hun vet hva de fleste liker, og vet hva hun skal gjøre. Anonymkode: 693cf...91c 2
Bamseklemmer Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 Det positive er vel at hun er lettere å få til sengs🙈... neida, hun er også lettere å prate med pluss en god del mere fantasifull og iderik. 2
norw Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 Overhodet ikke. På én måte er jomfru det optimale, men en viss fare for at hun føler at hun går glipp av noe. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 norw skrev (1 time siden): Overhodet ikke. På én måte er jomfru det optimale, men en viss fare for at hun føler at hun går glipp av noe. Hun går jo sannsynligvis glipp av mye. Mange menn er veldig dårlige (ego) i senga, så jo flere partnere vi kvinner har jo større sjanse for å iallefall oppleve noen få menn som er god ei senga. Anonymkode: 09a41...87d 11
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Nei, ser ikke noe positivt ved det, få partnere er positivt-mye intigritet, selvrespekt og ekthet. Anonymkode: 0e4df...f97 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, ser ikke noe positivt ved det, få partnere er positivt-mye intigritet, selvrespekt og ekthet. Anonymkode: 0e4df...f97 Oversatt til "jeg er redd for at hun skal synes jeg er dårlig i senga sammenlignet med tidligere partnere, at hun er trygg på seg selv seksuelt og vet hva hun vil ha, kanskje kreve ting av meg sånn at jeg ikke slipper unna med å være ego". Integritet, selvrespekt og "ekthet" handler ikke om antall partnere. Det handler om hvordan man ER i møte med partnere og hvordan man ser på seg selv og andre mennesker. Holdningen du viser kommuniserer et kontrollbehov og at du er usikker på deg selv og at du mangler integritet og respekt for andre. Patetisk, i grunn. Anonymkode: 09a41...87d 8
Knirke Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 Spørs hva du mener med "mange"... 10? 50? 1000?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #16 Skrevet 12. februar 2021 Jeg synes det er negativt å tenke på om en kvinne har hatt mange forskjellige peniser opp i musa. Tenker på at hun er uren og en slags prostituert. Anonymkode: b66db...43b 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #17 Skrevet 12. februar 2021 Det kommer mer an på grunnen bak enn antall sexpartnere. Hvis hun er seksuelt fri, har god selvtillit og har sex med akkurat så mange hun selv har lyst til, så er hun mest sannsynlig også et spennende menneske, og antall betyr ingenting. Anonymkode: ebbab...137 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #18 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For å ikke virke altfor negativ så må man sette det litt opp mot hverandre. Alle har levd ett liv, og den positive siden er jo at hun antagelig er attraktiv for mange? Den negative siden KAN være at hun dessverre forgjeves har spilt med ærlige hensikter og blitt dumpa mange ganger.. (som meg selv) Anonymkode: ac4c8...9fb Om hun er attraktiv for andre har ikke noe å si. Jeg får ikke lyst på en dame bare fordi noen andre har lyst på henne Anonymkode: b2a3e...044 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #19 Skrevet 12. februar 2021 Jeg tenner veldig på jenter som har knulla rundt. Det er noe skittent og herlig over det. Vet mange er uenig men whatever floats your boat.. Anonymkode: 9d7e2...3c4 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #20 Skrevet 12. februar 2021 Fordelen er at hun har fått "rast fra seg". De som ikke gjør det har større sjanse for å være utro senere, for å få det ut av systemet. Anonymkode: 378f8...0cc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå