AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg har et lite spørsmål.. menn og "baller" .. typen min er i starten av 40 årene.. og jeg kjenner kun én ball, altså jeg kjenner ikke to kuler inni som jeg kan kalle "to baller" .. og denne ene ballen er ikke så rund og fyldig.. den er ganske lett å klemme, mao så er den litt flat.. er dette normalt? kan denne beskrivelsen av ballen tyde på ett eller annet? han har ellers gode nivåer av testosteron , han får ereksjon og ingen problem med å få utløsning samt også godt trent til å holde utløsningen tilbake (mao sier han styrer alt fra hodet... heh...) Anonymkode: 9036f...271
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 En skikkelig «Einstein», altså.. Anonymkode: ad67d...322 5
911 Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Ballene er ofte ulike i form og størrelse så dette du beskriver er nokså normalt og ikke noe å bry seg om.
Pappi Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har et lite spørsmål.. menn og "baller" .. typen min er i starten av 40 årene.. og jeg kjenner kun én ball, altså jeg kjenner ikke to kuler inni som jeg kan kalle "to baller" .. og denne ene ballen er ikke så rund og fyldig.. den er ganske lett å klemme, mao så er den litt flat.. er dette normalt? kan denne beskrivelsen av ballen tyde på ett eller annet? han har ellers gode nivåer av testosteron , han får ereksjon og ingen problem med å få utløsning samt også godt trent til å holde utløsningen tilbake (mao sier han styrer alt fra hodet... heh...) Anonymkode: 9036f...271 Hvis han har fått målt testosteronet så må det vel ha vært en grunn til det? Om det var fordi han bare har en sten så har han vel fått alle svar han trengte fra legen. Hvis han ikke har målt så kan han ikke vite om han har "gode nivåer" 1
Tiuren Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 testikkelkreft er ganske vanlig, og da fjerner man den syke ballen. Noen er skapt med bare en, og noen må amputere pga skade (har jeg hørt). Dersom han ikke tror du er en idiot som ikke kan telle til 2, så vet han jo at du vil finne det ut. Hva med å spørre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå