AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Han er 26, veldig pen. Kunne nok fått hvem som helst. Jeg er 38, med mammakropp. Han sier jeg er så vakker, og at jeg gjør han kåt. Forstår det virkelig ikke. Hvorfor ikke ei ung og flott med perfekt kropp? Som sikkert også er trangere? Gutter i den alderen, kan dere forklare? Anonymkode: 0ed3e...382 1
pressplay Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Nå er jeg ikke gutt i den alderen lengre, men for min del var rett og slett at det var mindre komplisert. Begge forstod at det handlet om sexen og at det var lettere å sjarmere damer i slutten av 30 årene. Kanskje fordi de følte seg bedre når en som var betydelig yngre ville ha dem? Det var rett og slett enklere å få eldre damer i seng, de var mer villige. Som regel har en dame i midten av 20 årene flere valgmuligheter, kanskje derfor det er vanskligere å få dem i seng? 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Fordi en eldre dame har mer penger? Anonymkode: c9b39...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Er litt sånn som at vi unge jenter veit at eldre menn er usikre på seg selv og desperate etter oppmerksomhet. Lett å utnytte eldre menn sånn sett, da eldre menn har dårlig utvalg da heller ikke jevngamle kvinner vil ha de. Særlig hvis de har issues ed personligheten sin og ikke trener, som mange eldre menn over 35 ikke gjør. Så det blir lettere å få oppmerksomheten deres og utnytte eldre menn. Anonymkode: 8777d...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 Hvorfor tolker du det dithen at han bare er tiltrukket av eldre kvinner? Du ser vel bra nok ut for sex til tross for at du er 38? Hadde så ikke lagt vekt på det, fordi det mest sannsynlig bare dreiser seg om meningsløs sex. Anonymkode: a8668...fa8 3
mannfolket Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er litt sånn som at vi unge jenter veit at eldre menn er usikre på seg selv og desperate etter oppmerksomhet. Lett å utnytte eldre menn sånn sett, da eldre menn har dårlig utvalg da heller ikke jevngamle kvinner vil ha de. Særlig hvis de har issues ed personligheten sin og ikke trener, som mange eldre menn over 35 ikke gjør. Så det blir lettere å få oppmerksomheten deres og utnytte eldre menn. Anonymkode: 8777d...3ac Hørt om rike eldre menn og unge daner? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 Han tenner vel på en litt eldre dame med dvask kropp, det er vel hans greie🤷🏼♀️ Anonymkode: 9e710...275
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #8 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er 26, veldig pen. Kunne nok fått hvem som helst. Jeg er 38, med mammakropp. Han sier jeg er så vakker, og at jeg gjør han kåt. Forstår det virkelig ikke. Hvorfor ikke ei ung og flott med perfekt kropp? Som sikkert også er trangere? Gutter i den alderen, kan dere forklare? Anonymkode: 0ed3e...382 Hvordan skal jeg si dette på en "pen måte"? Har noen kompiser som konsekvent gikk etter alenemødre i 30 årene. Årsaken var at det var enkelt. I tillegg var kvinnene litt tilbakeholdne på å ønske om å bli et par. Dermed hadde kompisene det gøy (med flere parallelt) helt til det ble seriøst, da kuttet de dem ut. Årsaken var rett og slett enkel tilgang. Det hadde ingenting med alder å gjøre, eller et ønske om "mammakroppen". Syns personlig at det var en kynisk måte å få tilfredsstilt sine behov på, men det får være deres sak. Anonymkode: 7d3bd...87a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg si dette på en "pen måte"? Har noen kompiser som konsekvent gikk etter alenemødre i 30 årene. Årsaken var at det var enkelt. I tillegg var kvinnene litt tilbakeholdne på å ønske om å bli et par. Dermed hadde kompisene det gøy (med flere parallelt) helt til det ble seriøst, da kuttet de dem ut. Årsaken var rett og slett enkel tilgang. Det hadde ingenting med alder å gjøre, eller et ønske om "mammakroppen". Syns personlig at det var en kynisk måte å få tilfredsstilt sine behov på, men det får være deres sak. Anonymkode: 7d3bd...87a Kan egentlig skrive under på dette. Hva gutter/menn gjør for å få f***e finnes ingen grenser. Opplevde selv at jenter på min egen alder var pripne. Gjerne var de pysete og faktisk umodne. Svært usikre. For et jævla mas. Da er det så mye greiere å finne ei eldre ei som vet hva hun selv vil ha. Anonymkode: c7ac6...f37 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 Fordi vi er kåte og ønsker å ha sex uten all verdens drama (slik ofte unge jenter lager). Det er utrolig lettvint å finne unge gutter som vil ha sex, fordi de går rundt og vil ha kjøtt på knaggen hele tiden. Dette vet vi «eldre» kvinner å utnytte. Tilgjengelig, lettvint og ingen vil ha forhold. Perfekt. Antar det er det samme for guttene som vil ha oss også. k43. Anonymkode: cbae9...33a 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 Fordi voksne damer med kvinnelige former er vakre, i tillegg til sjarm og personlighet som kommer med årene Anonymkode: 8fcca...207 5
Ernest Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 Litt vanskelig å forklare. Kjenner bare at jeg tiltrekkes eldre kvinner enn meg selv, og har alltid gjort det. Mye hyggeligere å snakke og kommunisere med. Det seksuelle kommer av seg selv... Er enslig nå og leter for tiden etter en ny vennine som kanskje er ca 10 år eldre enn meg men, det er sannelig ikke lett å finne! 4
Bubo Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Når jeg var i 20-årene syntes jeg at damer som var 10 år eldre så mer sexy ut, virket tryggere på seg selv og sannsynlig hadde masse mere erfaring enn jevnårige. Angrer nå på at jeg ikke tok sjansen, var nok litt beskjeden og sjenert.. 5
Syngemann Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Hvordan forklare tiltrekning? Være med ei bra dame med null drama og masse lyst. Som ikke snakker seg selv ned sånn du gjør, men forstår hun er deilig, forholder seg til virkeligheten og hva hun gjør med partneren? Hvorfor sammenligne seg med andre? Mye bedre å nyte hverandre. Endret 12. februar 2021 av Syngemann 3
Isaccis Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 10 hours ago, pressplay said: Nå er jeg ikke gutt i den alderen lengre, men for min del var rett og slett at det var mindre komplisert. Begge forstod at det handlet om sexen og at det var lettere å sjarmere damer i slutten av 30 årene. Kanskje fordi de følte seg bedre når en som var betydelig yngre ville ha dem? Det var rett og slett enklere å få eldre damer i seng, de var mer villige. Som regel har en dame i midten av 20 årene flere valgmuligheter, kanskje derfor det er vanskligere å få dem i seng? Jeg er enig i at begge parter kanskje føler seg mer attraktiv ovenfor hverandre, ikke bare dama. Tror også at unge gutter føler seg ekstra fresh i hennes øyne, det er ikke bare den eldre som synes det er stas å bli begjært av den yngre. Vet ikke ikke om jeg er enig i at eldre damer er lettere å få til sengs, men har i hvert fall inntrykk av at de yngre som har prøvd seg på meg er konsekvent gutter som også har sjans på jevngamle jenter og at de liker begge deler. Det virker som de søker eldre fordi det ligger en større utfordring der enn å ligge med en yngre/jevngammel, så er ikke helt enig i at det er tilgangen som er avgjørende. Helt enig at det ukompliserte ved yngre gutt eldre dame sikkert er forlokkende og det funker nok for begge parter. De gangene jeg har vært involvert med en yngre har det ligget i kortene at vi kan matche på masse uten at noen av oss forventer at det skal ta mer seriøs form med alskens forventninger. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #16 Skrevet 12. februar 2021 Sikkert litt fordi eldre kvinner har mer selvtillit, lager mindre drama og er enklere å ha med å gjøre. Anonymkode: 41072...b90 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #17 Skrevet 12. februar 2021 mannfolket skrev (6 timer siden): Hørt om rike eldre menn og unge daner? Det er det som er mest vanlig og ikke omvendt. Anonymkode: 3db12...bd3
bullehurk Skrevet 12. februar 2021 #18 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sikkert litt fordi eldre kvinner har mer selvtillit, lager mindre drama og er enklere å ha med å gjøre. Anonymkode: 41072...b90 Tror du er inne på mye av det vesentlige her. Det jeg ofte får høre, er at vi er mer "kvinnelige og feminine" og at er tryggere på oss selv og egen kropp. Vi viser lyst og kåthet mer naturlig, og vet hva det dreier seg om. Har en mer erotisk utstråling sier de. + at yngre jenter ikke vet å sette pris på og nyter en skikkelig hard kuk på samme måte, for de har ikke opplevd noe annet, Jeg er også etterhvert overbevist om at ung mann/moden kvinne er den beste comboen seksuelt sett, begge er på sin seksuelle topp. Når libidoen er på full høyde hos begge, blir det vill og glovarm sex. Nå prater ikke jeg om unggutter i tenårene, men 25+ med litt erfaring. 3
herzeleid Skrevet 12. februar 2021 #19 Skrevet 12. februar 2021 Mange tenner jo på store deler av spekteret, og grensen for å være tilstrekkelig tiltrekkende for sex er ofte ikke så veldig høy. Dermed er det masse unge menn som gjerne har sex med eldre kvinner, selv om det ikke nødvendigvis er det en foretrekker. En parallell kan jo være "hvorfor spise frossenpizza når en har råd til pizza på restaurant". Også finnes det jo de som foretrekker eldre kvinner av ulike årsaker, selv om jeg tror det er noe sjeldnere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #20 Skrevet 13. februar 2021 Mom-issues er vel like reelt som dad-issues? Anonymkode: c5635...477 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå