Gå til innhold

Fikk e-post fra Fjordkraft om at strømregning kommer til å bli høy pga spotpris avtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble drit sur av hele e-posten, da jeg så forklaringen på hvorfor strømmen blir dyr. Pga strømavtaler rundt omkring i Europa 🤢

Anonymkode: f8f5b...a38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett Debatten i dag? Anbefales. Blant annet mye indirekte kritikk av Fjordkraft. 

Anonymkode: f874b...743

• Liker 1
Skrevet

Fjordkraft er en flokk narrer. Har så mange dårlige opplevelser med dem. Tror de har kopiert business modellen til et indisk svindlerfirma

Anonymkode: 9168a...0d6

Skrevet

Med spotprisavtale så betaler man jo det strømmen koster og følger dermed de svingninger som er i markedet. Ulike fastprisavtaler er stort sett dyrere over tid. Prisen for i morgen ligger allerede tilgjengelig hos Nordpool. Anbefaler ikke å dusje, vaske klær, skru varmen på fullt, lade elbilen og flombelyse boligen mellom kl 8 og 9 i morgen om du bor i Oslo-området.

Anonymkode: ace42...96f

Skrevet

Ja, faen altså!! Jeg er og så forbanna!!! Fikk en strømregning på over 4000 i dag 😱😱🤯

Anonymkode: a5044...49f

• Liker 1
Skrevet

For øvrig har jeg blitt lurt av Fjordkraft. Byttet raskt. De var likevel mer ryddige enn Glitre energi. 

Skrevet

Fjordkraft fikk min 85 år gamle far til å bytte til dem ved å si at leverandøren han hadde skulle slutte å levere dit han bodde. Blank løgn. Kommer til å advare mot dem til evig tid.

Anonymkode: eccb9...f38

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, faen altså!! Jeg er og så forbanna!!! Fikk en strømregning på over 4000 i dag 😱😱🤯

Anonymkode: a5044...49f

Elbil?  Eller bare sløser du/dere med strøm? Jeg har et eldre hus, på et svært kaldt sted nordpå. Har også litt varme på i garasjen. Fikk regning på 2400,-

Skrevet
Resignert skrev (Akkurat nå):

Elbil?  Eller bare sløser du/dere med strøm? Jeg har et eldre hus, på et svært kaldt sted nordpå. Har også litt varme på i garasjen. Fikk regning på 2400,-

Dere nordpå har mye billigere strøm enn oss søringer.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere nordpå har mye billigere strøm enn oss søringer.

Det er fordi vi søringer subsididerer prisen i nord. Ellers gidder ingen å bo der.

Anonymkode: 05f5e...80e

• Liker 4
Skrevet

Dere hadde jo og har muligheten til å tegne fastprisavtale om spottpris ikke passer dere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Med spotprisavtale så betaler man jo det strømmen koster og følger dermed de svingninger som er i markedet. Ulike fastprisavtaler er stort sett dyrere over tid. Prisen for i morgen ligger allerede tilgjengelig hos Nordpool. Anbefaler ikke å dusje, vaske klær, skru varmen på fullt, lade elbilen og flombelyse boligen mellom kl 8 og 9 i morgen om du bor i Oslo-området.

Dette 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: f129e...32c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...