AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg har høy forbrenning og trenger mye mat, særlig de dagene jeg trener styrke(4 g i uken) I dag spiste jeg kyllingfilét og brun ris, avokado/squash/ paprika stekt i rapsolje. Kjenner ofte behov for å spise meg stappmett, fordi jeg like etter måltidet er mett i magen, men fortsatt litt sulten/lyst på noe i hodet. Dette fører til at jeg en liten stund senere spiser opp den porsjonen jeg skulle spare til dagen etter, eller jeg ender opp med å lage meg litt sunne vafler.. Jeg er slank så er ikke redd for å gå opp i vekt, men får refluks hvis jeg spiser meg for mett/for mye. Spiser jeg for lite fett? Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 00a3f...339
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Litt mer variasjon, noe mer sunt fett og grønnsaker vil gjøre deg godt. Anonymkode: 91fa2...2f9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt mer variasjon, noe mer sunt fett og grønnsaker vil gjøre deg godt. Anonymkode: 91fa2...2f9 Hva mener du med sunt fett? Olivenolje, kokosolje? Ts Anonymkode: 00a3f...339
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du med sunt fett? Olivenolje, kokosolje? Ts Anonymkode: 00a3f...339 Umettet og flerumettet fett. Eksempler er olivenolje, avokado, fet fisk, nøtter osv. Fett fra egg og melkeprodukter er også greit. Anonymkode: 91fa2...2f9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Umettet og flerumettet fett. Eksempler er olivenolje, avokado, fet fisk, nøtter osv. Fett fra egg og melkeprodukter er også greit. Anonymkode: 91fa2...2f9 Spiser litt egg(tåler det ikke så godt)spiser masse ørret,avokado, peanøttsmør, chiafrø/ gresskarkjerner, linfrø osv Ts Anonymkode: 00a3f...339
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Spiser litt egg(tåler det ikke så godt)spiser masse ørret,avokado, peanøttsmør, chiafrø/ gresskarkjerner, linfrø osv Ts Anonymkode: 00a3f...339 Det høres bra ut. Følg med på regelmessige måltider, at du spiser nok til å begynne med også må du kanskje jobbe litt med tankesettet ditt. At hodet vil ha mat etter du er mett tyder på underliggende psykiske årsaker, det trenger ikke være mer alvorlig enn kjedsomhet eller stress, men man kan alltid jobbe litt med psyken. Anonymkode: 91fa2...2f9 1
Tvist Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har høy forbrenning og trenger mye mat, særlig de dagene jeg trener styrke(4 g i uken) I dag spiste jeg kyllingfilét og brun ris, avokado/squash/ paprika stekt i rapsolje. Kjenner ofte behov for å spise meg stappmett, fordi jeg like etter måltidet er mett i magen, men fortsatt litt sulten/lyst på noe i hodet. Dette fører til at jeg en liten stund senere spiser opp den porsjonen jeg skulle spare til dagen etter, eller jeg ender opp med å lage meg litt sunne vafler.. Jeg er slank så er ikke redd for å gå opp i vekt, men får refluks hvis jeg spiser meg for mett/for mye. Spiser jeg for lite fett? Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 00a3f...339 Kanskje prøve å pusse tennene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå